بستن

چند خبر از آموزش و پرورش

گریشنا:برگزاری همایش آموزش ابتدایی و بازدید و سرزدن دو دانش‌آموز دبستان دخترانه‌ی پاکزاد از ادارات به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و برنامه‌ی نقاشی همگانی از جمله فعالیت‌هایی اداره‌ی آموزش و پرورش است. گزارش این برنامه‌ها را به قلم مهرداد بدیع‌زادگان بخوانید:

همایش بزرگ آموزش ابتدایی

روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه، همایش بزرگ آموزش ابتدایی، با حضور معاونت و کارشناس مسئول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز و ۴۵ نفر هیأت همراه در محل سالن سراجی آموزش و پرورش شهرستان گراش برگزار شد .

در این همایش پس از قرائت قرآن، سرود ملی، دعای فرج، مهروری رییس اداره‌ی آموزش و پرورش گراش ضمن تبریک به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) و خیر مقدم به حضار، به بیان گزارش عملکرد حوزه آموزش ابتدایی پرداختند و سپس برخی از کمبودها و مشکلات حوزه آموزش ابتدایی را بیان نمودند و از جمشیدی معاونت اداره کل خواستار همکاری و مساعدت هرچه بیشتر به خصوص در بخش آموزش ابتدایی شدند.

سپس دانش آموزان پایه سوم دبستان شاهد بهزادی ، برنامه مشاعره را اجرا کردند.جمشیدی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان گراش و اوز، سخنان خود را با ارائه آمار از وضعیت کل کشورهای جهان آغاز کرد.

او در ادامه گفت:«ما در آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه هستیم و این مشکل تنها مختص گراش نیست و برطرف نمودن این مشکلات زمان زیادی نیاز دارد.»

در ادامه، برنامه پرسش و پاسخ توسط معلمان از علی عسکر جمشیدی  صورت گرفت که ایشان به سوالات پاسخ دادند.

سپس از طرف حوزه معاونت آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش هدایایی به مدیران، معاونین آموزشی و آموزگاران تقدیم شد و ضیافت ناهار پایان بخش برنامه‌ها بود.

ebtedai1بازدید کادر آموزشی دبستان پاکزاد از ادارات

در سالروز میلاد حضرت فاطمه (علیها السلام) دوفرشته کوچک از دبستان پاکزاد، با در دست داشتن سبدی از گل و شیرینی برای عرض تبریک و شادباش به همراه مدیر مدرسه خانم فرجی و کادر آموزشی و پرورشی دبستان به ادارات مختلف شهرستان گراش رفتند.

amozesh v parvaresh1

amozesh v parvareshبرگزاری نقاشی همگانی

روز یک‌شنبه، سی‍‌ویکم فروردین،برنامه‌ی نقاشی همگانی برای کل دانش آموزان دبستان‌های گراش با موضوع جشن نوروز، بهار ۹۲ مبارک، دهه مبارک فجر و موضوع آزاد برپا شد. گزارش کامل این برنامه را از این آدرس بخوانید.

3 نظر

  1. ببخشید تکلیف مهروری با این آموزش وپرورش چی شد . مثل شهرداری بین اینها میراثی نشد ها، ازمن گفتن که حاج ابراهیم هر از چند گاهی خودشو با یه مصاحبه سر رفتن یا نرفتن سر زبون ها می اندازه، ولی اب از اب تکون هم نمی خوره

  2. محض اطلاع “همشهری”: جناب مهروری تا کنون ۵بار استعفا داده اند ولی هربار با مخالفت مدیرکل آموزش و پرورش فارس مواجه شده اند و ایشان با اصرار مدیرکل تا کنون بر این مسند هستندو بار پنجم با استعفای ایشان موافقت شده. بنده از نزدیکان ایشان هستم و کاملا در جریان استعفاهای مکرر شان قراردارم. لطفا از روی ناآگاهی و جهالت شایعه پراکنی نکنید و یکی از مدیران خدوم، کارامد و دلسوز شهرمان را دچار حاشیه نکنید. همه ی ما باید از تمام مدیران گراشی حمایت کنیم نه اینکه خودزنی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top