بستن

دو کشته و دو مجروح در تصادف سایپا با ۲۰۷

گریشنا: تصادف پژو ۲۰۷ با سایپا جان زن و مرد جوان لارستانی را گرفت و نواز شوری شهروند گراشی به همراه علی‌رضا پسر نوجوانش را راهی بیمارستان کرد.

به گفته‌ی شکاری مسوول امداد و نجات هلال‌احمر؛ این حادثه امشب هیجدهم فروردین ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در صد متری بلوار سعادت اتفاق افتاد.

در این تصادف دو شهروند لارستانی کشته شدند. زن مسافر پژو ۲۰۷ در دم جان سپرد و  راننده بعد از رسیدن به بیمارستان از دنیا رفت.

اما با تلاش نیرو‌های امداد و نجات و اورژانس نواز شوری که از ناحیه‌ی سر و ستون فقرات دچار آسیب شده بود و علی‌رضا که او نیز دچار ترومای سر شده بود به بیمارستان انتقال یافتند تا سی‌تی‌اسکن شوند و مقدمات درمان آن‌ها در بیمارستان امیر‌المومنین(ع) انجام شود.

یک ماه قبل،نهم اسفندماه ۹۲، تصادف پژو ۴۰۵ با پیکان بار در این جاده، سه نفر را به کام مرگ فرستاد.

تکمیل خبر: به گزارش سایت دفتر امام جمعه گراش، این تصادف و ناامنی جاده در دیدار رییس دانشکده علوم پزشکی گراش و معاونین‌اش با امام جمعه نیز مطرح شد. در این جلسه دکتر محمدی با اشاره به این حادثه، خواستار پیگیری برای حذف نقاط حادثه‌خیز از پلیس راه لار تا شهرستان گراش  شد.

تکمیل خبر: به گزارش سایت صحبت نو، یکی از کشته‌شدگان این حادثه، شقایق رحمان‌دوست هنرمند لارستانی بود. او در سال ۱۳۶۷ متولد شد و از سال ۸۶ با نمایش «در سایه سار سوگ سکوت» فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در نمایش هایی همچون پشت شیشه ها، صدا ، سکوت ، حرکت به ایفای نقش پرداخت.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در پی درگذشت این هنرمند عرصه تئاتر پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون
.. و هر از گاه در گذر زمان ، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید ” درگذشت ناباورانه هنرمند جوان لارستان زنده یاد شقایق رحماندوست ، در اثر سانحه رانندگی موجی از اندوه و افسوس را در میان هنرمندان برانگیخت.
 بدین وسیله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، جامعه هنری و اصحاب فرهنگ شهرستان تاسف و تالم خود را در غم از دست رفتن این عزیز ابراز داشته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و جامعه ی هنری شهرستان 

tasadof1

tasadof

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

45 نظر

  1. متاسفم واسه دست اندرکاران سرزمین آریای ایران که جون مردمشون واسشون اهمیت نداره تا کی باید از این خبرای ناگوار بشنویم خدا میدونه
    کمی اندیشیدن هم بد نیستش…..

  2. مشخص نیست این جاده باید چندتا کشته بده تا این مسئولان به فکر چهار خطه کردن جاده بیوفتن..
    یه ساله دارن کار میکنن هنوز نتونستن ۴/۵ کیلومتر جاده رو تکمیل کنن…

  3. وای خدایا بازم تصادف…..
    الان دوتا خبر تصادف شنیدم
    یکی دیگه هم گفتن علیزاده اسمشونگفتن توجهرم تصادف کردن خودشو دوتابچه هاش گفتن فوت شده حال خانمشم وخیمه
    خیلی به هم ریختم
    لطف کنیدحقیقت یاشایعه رو هرچی هست پیگیری کنیدواعلام کنید
    باتشکر

    1. بر اساس پیگیری‌های انجام شده از طریق مسولین امداد و نجات هلال‌احمر گراش و طی تماس‌هایی که با نیرو‌های اورژانس و هلال‌احمر جهرم و دیگر پایگاه‌های منطقه گرفته شد هیچ منبع موثقی خبر تصادف در راه جهرم را تایید نمی‌کند.

  4. من سر صحنه بودم .مسوول اورژانس می گفت دوتا امبولانس بیشتر تو گراش نداریم.راننده جوان رو از ماشین در اوردن و گذاشتن تو امبولانس.دستی بهش شک می دادن و منتظر بودن خانمش رو هم از ماشین بیارن بیرون تا امبولانس حرکت کنه، که دیگه دیدن خانم فوت شده راننده رو بردن که متاسفانه تو بیمارستان جان سپرده.راننده سایپا هم رو زمین نشسته بود و پسرش رو با امبولانس اولی بردن.نکته جالب این بود که بعضی اقایون دنبال چندتا خانم میگشتن که زن جوان رو از ماشین بیارن بیرون که دیگه بی خیال شدن…

  5. با سلام

    این جاده دیگر معروف شده به جاده مرگ
    چرا کسی ، مسئولی ، فرد گراشی به فکر نیست
    اگه به انتظار اداره راه باشید مطمئن باشید که تلافات همچنان ادامه دارد
    بجای ساختن این همه مسجد معتمدین شهر خیراندیشان را برای آبادی این جاده آگاه کنند
    قصد توهین به مسجد یا خیرین محترم ندارم ، بخدا گراش این همه مسجد نیاز ندارد بجای ساختن مسجد خیرین را بیدار کنید تا جلو همچنین تلفاتی گرفته شود .
    چون ساخت این پروژه توسط دولت و اداره راه زمان بر می باشد
    شما و آنهایی که می توانند فرصت را از دست ندهند

  6. متاسفانه درصد بالای این چنین حوادثی جاده است.برای جلو گیری باید هرچه سریعتر جاده دو باند جدا از هم باشه.ولی متاسفانه خبلی کند هستند در ساخت جاده به قول دوستمون ۴/۵کیلو متر بیشتر نیست.!(یه نگاهی به شهر های اطراف بندازین روزانه چند کیلو متر جاده گسترش میدن!!!…به امید چنین روزی)
    یادمون باشه احتیاط شرط اول در رانندگی است.

  7. سلام خدمت همشهریان من نمیدونم مردم ما کی میفهمن که محدوده شهر ربطی به اداره راه نداره خوبه که تابلو زدن هم کار فرما مشخص شده وهم پیمانکار اول فکر کنیم بعد صحبت کنیم تا شهرستانهای همسایه بهمون نخندن

    1. آقا یا خانوم ما که می گی ربطی به اداره راه نداره. اتفاقا خوب هم داره. اولا اینکه اونجا که داره شهرداری کار می کنه ربطی به شهرداری نداره و باید اداره راه کار کنه، حالا چرا شهرداری داره کار می کنه رو نمی دونم ولی جزو محدوده خدماتیش نیست.

      دوم اینکه حالا که داره کار می کنه هم ناشکریم؟
      همین بگم که یه عده مسولین که دیدن منافعی برای خودشون نداره و دارن زیر سوال میرن هم کارشکنی می کنن که انجام نگیره . کلا ما گراشی ها یا ایرانی ها عادت داریم که اگه یکی داره کار می کنه رو خرابش کنیم که خودمون رو بالاتر نشون بدیم.

      همین اداره راه پیچ نئزه رو یکم سروسامون داد، هیچکی نگفت دستت درد نکنه ، ولی یه تیکه اش رو بد آسفالت کرد زود خراب شد همه گفتن واااا شهیدا پول بیت المال رو حروم کردن کار درست نمی کنن. آخه یکم انصاف هم خوب چیزیه.
      اگه می بینید شهرهای همجوار داره بکوب کار می کنه برای اینه که همه یک هدف دارن. منافع خودشون فقط. منافع مشترکی که به نفع همه است. ما که هر کسی یه دری می زنه .
      برای همه این چیزا خدای متعال بازخواستتون می کنه. چه شما شهروندی که ناروا می گید و چه شما مسئولی که بی مسئولیت هستی و پول بیت المال رو حروم می کنی.
      خداوند ما را هدایت کند انشاله

  8. سلام
    اقای ما پس ربط به کی یا چه اداره ای داره؟
    پس میخواین اسم اداره راه و شهر سازی رو از این اداره برداریم؟
    پس میگیم جاده و اینا مال خداست چکار به اداره هامون داریم،اداره هامون کار های اداری دارن،اصلا به کارای خودشون هم نمیرسن چه برسه به جاده کشی؟
    فقط بلدین بگین راهدار نمونه و بنر بچسپونین!!!
    با این حکما ادم به جایی نمیرسه،مردم باید حکم نمونه بدن نه اداره کل هایی که تحت اوامرشون باشی!!!!
    هرچند که خود مردم هم بی احتیاط هستند ولی بعد از خود مردم اداره و تجهیزات و پیشرفت در همه ی زمینه در اسایش مردم نقش دارن!!!
    خیر های محترم شما کاری کنین از این دولت کاری بر نمی آد!!!
    به اندازه ی لاری ها هم عرضه نداریم اونا ان که جاده هاشون رو تجهیز میکنن و گسترش میدن بعدش هم ادعا میکنن این جاده مال خودشون(زیر نظر لاره)!!!

  9. می خواستم به اون مردایی که محرم و نا محرم سرشون میشه بپرسم آیا وقتی زنی از خیابون رد میشه چهار چشمی نگاش می کنی محرمته ؟ خوب مرد حسابی چن تا خانوم به خاطر این طرز تفکر مزخرف شما جونشونو از دست دادن؟ اگه خواهر خودت هم این بلا سرش در اومده بود خودت بی خبر بودی هیچ خانومی هم نبود میزاشتی خواهرت بمیره؟
    چرا مثل زمان بوق فکر می کنید آخه خون این زنهای بی گناه گردن شماست اگه زنده باشه و کمکش نکنید.خدا ازتون نگذره که گذاشتین دوستم پرپر بشه اون دوستم بود لاری هم بود نه علی آبادی

  10. متاسفانه ما همیشه دنبال مقصر میگردیم و دوست داریم کوتاهی های خود را گردن این و آن بیندازیم…
    انگار این جاده نفرین شده است…
    نه کارش به اتمام میرسد نه جانهای که میگیرد…
    پس کاش تنها کمی خودمان با آگاهی بهتر عمل کنیم…
    کمی بهتر برانیم…
    اگر دولت یا آن اداره مربوطه یا هر کس دیگر ساخت آن جاده را به اتمام نرساند ما باید همچنان کشته بدهیم…؟
    نه.
    باید خودمان این درد را دوا کنیم…
    پس قول دهیم به خاطر چشم انتظارانمان بهتر این مسیر را رد کنیم.
    یا حق

  11. من در انتخابات به اقای مهرابی رای دادم چون فکر می کردم می تواند جلو تندرویها و اخلاق نامتعارف حسنی بایستد ولی متاسفانه تمام اعضای شورا به علت نجابتی که دارند از زبان ایشان می ترسند اقای حسنی تا کی وضعیت جاده را به شرکت بتن راه گراش و شهردار تدکر نمی دهید عضو شورا استان شدن شما را قانع می کند مردم گراش را هرگز

  12. آقای من معلومه که هنوز تابلو جاده لار گراش ندیدی برو ببین نوشته کارفرما شهرداری پیمانکار شرکت بتن راه گراش اگه یکم فکر کنی به این نتیجه میرسی که به اداره راه ربطی نداره

  13. سلام
    اقای ما میگم کلا وظیفه های اداره هامون و گردن این شرکت و اون سازمان اداری دیگه بندازیم،نظرت چیه؟
    آقای محترم یعنی چون که مسئولیت و دادن به ارگان های دیگه از اداره راه سلب تکلیفه و هیچ نظارت و انتقاد و دخالتی نمیتونه انجام بده؟؟؟؟؟؟
    اصلا کاری به اداره راه نداره،میخواین منهلش کنیم؟؟؟؟
    تازه جناب محترم مگه همون پیچ(کوه) بین جاده لار -گراش کم کشته داد تا بالاخره درستش کردن؟؟؟چرا زود همه چیز و همه ی مردگان را فراموش میکنیم؟؟؟کمی گذشته را به یاد اورید!!!!!

  14. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در پی درگذشت این هنرمند عرصه تئاتر پیام تسلیتی صادر کرد.

    انا لله و انا الیه راجعون ”

    .. و هر از گاه در گذر زمان ، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید ” درگذشت ناباورانه هنرمند جوان لارستان زنده یاد شقایق رحماندوست ، در اثر سانحه رانندگی موجی از اندوه و افسوس را در میان هنرمندان برانگیخت.

    بدین وسیله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، جامعه هنری و اصحاب فرهنگ شهرستان تاسف و تالم خود را در غم از دست رفتن این عزیز ابراز داشته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید . روحش شاد و یادش گرامی باد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و جامعه ی هنری شهرستان

  15. دوستان عزیز که در مقام قاضی و کارشناس هستن لطفا یه اطلاعات اوله داشته باشید بعد قضاوت کنید .
    ۱-راهها وجاده های در محده شهر به عهده شهر داری و خارج از محدوده به عهده اداره راه میباشد -محدوده شهر فعلا نیروگاه است .
    ۲-سرعت مجاز در ورودی شهر ۳۰کیلو متر میباشد .
    و….
    بعد مقصر را تعیین کنید .و حکم صادر فرمایید

  16. سلام اقای همشهری
    من با نظریه دوم شما موافقم!! مقصر اول حوادث خودمونیم که از گذشته و تجربه دیگران درس نمیگیریم!!من نمیدونم این مردم چقدر تفاوت زمان بین سرعت های تند تا سرعت متعادل مجاز را تجربه کردند،باور کنید از گراش تا شیراز بین این طیف سرعتی که عرض کردم ۳۰ دقیقه تفاوت نیست اما ما مردم ….چرا؟؟؟؟؟
    اما در کنار انتقاد از مردم که مقصر اول حوادث هستند انتقادی هم میشه به مسئولین کرد،حالا برای ما فرقی نداره شهرداری جاده ها رو درست کنه یا اداره لار،بنده کلی عرض میکنم مسئولین ما!!!!!

  17. خانم یوسفی
    منبع موثق شما،غیر موثق از اب در آمد و این خبر دوستمان درست از ای درآمد،در مورد تصادف و جان باختن اقای علیزاده در جاده جهرم عرض میکنم!!!

    1. دوست عزیز،
      ما هم خبرهای زیادی را در واتساپ یا شبکه‌های اجتماعی می‌خوانیم؛ ولی اگر قرار باشد هر خبری که از این مجاری به دست‌مان می‌رسد را منتشر کنیم، اعتماد خود شما را هم از دست خواهیم داد. سرلوحه کار ما مطمئن شدن از صحت خبر و دقت در انتقال آن است؛ حتی اگر مقداری از سرعت ما را در این موارد بگیرد. در مورد تصادفات و موارد ناراحت‌کننده دیگر، پافشاری بیشتری هم بر اصول حرفه‌ای داریم.
      در مورد این خبر ناگوار تصادف نیز با اورژانس و جمعیت هلال احمر جهرم تماس گرفته بودیم؛ اما چون هیچکدام از این ارگان‌ها خبری از تصادف نداشتند، و منبع موثق دیگری نیز خبر را تایید نکرد، نمی‌توانستیم خبر را منتشر کنیم.

  18. من امشب مراسم ختم آقای علی زاده بودم.این مرحوم نزدیک خانه پدرخانمش تصادف کرده و از دنیا رفته.
    در جاده نبوده که ارگانی از قبیل پلیس راه اطلاع داشته باشد.

  19. من خودم از بستگان این حادثه هستم لازم به ذکر میدونم که بگم سرعت نیسان که از بستگان من هستند کمتر از ٨٠ بوده مقصر ٢٠٧ هسش که سرعت غیر مجاز داشته و منحرف به لاین غیر مجاز شده هر چقدر هم بخوای احتیاط کنی یکی هست که بی احتیاطی کنه وشادی یه خانواده رو به غم وغصه تبدیل کنه البته به نظر من این جاده باید کاملا دوبانده بشه یا حداقل فکری به حال نورپردازی این جاده بکنن مسئولین

  20. با عرض سلام خدمت جناب اقای غفوری
    بله میدانم شما تلاشتان را کرده اید و منبع خبر شما در مورد این حادثه بی اطلاع بوده اند ولی میتوانستید بعد از مطلع شدن از صحت خبر تصادف خبر خانم یوسفی را تصحیح کنید
    با تشکر

  21. خبرتون روتصحیح کنیدسرنشینان ۲۰۷زن وشوهرنبودن قراربودبرن گراش واسه نامزایشون حلقه انتخاب کنندکه متاسفانه توراه برگشت این اتفاق واسشون میفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

45 نظر
scroll to top