بستن

افتتاح ۳ پروژه و کلنگ‌زنی بازسازی یک مدرسه در اوز

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، سه پروژه آموزشی در اوز افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در مراسم کلنگ زنی و بازسازی دبستان زمین پیما که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار شد اظهار داشت: دبستان زمین‌پیما سال ۱۳۵۵ توسط خیر نیکوکار عبدالرحمن زمین‌پیما ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش منطقه گردید. او ادامه داد: به علت قدمت سی و پنج ساله این ساختمان و عدم امکان مستحکم سازی آن، با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی سازمان نوسازی مدارس فارس، از دهه فجر امسال ساخت آن آغاز می‏شود.

رییس اداره آموزش و پرورش اوز افزود: پیمانکار این پروژه قول داده است که تا ۱۰ ماه آینده ساختمان مدرسه مذکور را تحویل اداره آموزش و پرورش اوز دهد. زمانی گفت: این آموزشگاه با ۱۷۰۰ متر مربع مساحت ۵۰۰ متر زیربناف ۶ کلاس درس، ساختمان سرایداری و یک دفتر مدرسه با تمام امکانات توسط سازمان نوسازی فارس تجهیز می‏شود.

در ادامه این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان سالن امتحانات هنرستان رافعی با اعتبار ۶۰ میلیون تومان از محل ۲ درصد نفت و گاز، خانه معلم دبستان حاج یوسف خضری توسط خیر، سالن اجتماعات کودکستان کرانی توسط خیر را افتتاح و در پایان برای خیرین و نیکوکاران آرزوی سلامتی و برای مسئولین نظام آرزوی توفیق نمود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top