بستن

برتری هلال‌احمری‌ها در مصاف با بهمن شیراز

گریشنا:تیم فوتبال جوانان هلال احمر در اولین بازی خود در لیگ فوتبال جوانان کشور در مصاف با تیم بهمن شیراز با یک گل از رقیب خود جلو افتاد و به صعود به مرحله‌ی بعد امیدوار شد.
به گزارش مجید افشار؛ در مسابقات فوتبال جوانان منطقه‌ای کشور که به میزبانی هلال احمر گراش برگزار می‌شود،تیم فوتبال هلال احمر به مصاف تیم بهمن شیراز رفت و با یک گل به پیروزی رسید.
در ابتدای این بازی، توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و دوتیم بازی پایا‌پایی از خود به نمایش گذاشتند، در نیمه‌ی اول موقعیت گلی برای هیچ یک از دو تیم  وجود نداشت و بازیکنان بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم هلال احمری‌ها چهره تهاجمی‌تری به خود گرفتند و عمق دفاع بهمن را مورد هدف قرار دادند، شیرشمسی و زاهدی موقعیت‌های زیادی را خلق کردند تا در دقیقه ۷۰ حسین صفایی از روی یک ضربه کاشته و از فاصله ۳۵ متری دروازه بهمن را گشود و هلال احمر از حریف خود پیش افتاد.
در دقایق باقیمانده هر چند فشارهای تیم شیرازی بیشتر و بیشتر می‌شد ولی دفاع منسجم و آماده هلال احمر مانع از رسیدن تیم بهمن به گل شد.

زیباترین صحنه بازی در دقیقه۸۷ رقم خورد جایی که محمودی دروازه بان نوجوان هلال احمر با یک سوپر واکنش توپ را از کنج دروازه به بیرون هدایت کرد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع هلال احمر به پایان برسد.
قبل از این دیدار هم تیم آلومینیوم هرمزگان موفق شد در یک بازی یک‌طرفه با نتیجه ۵بر ۰تیم منطقه آزاد کیش را شکست دهد.
در دومین روز این بازیها،بهمن شیراز به مصاف کیش می‌رود و آلومینیوم هرمزگان با هلال احمر گراش دیدار می‌کند در صورت پیروزی در این بازی نماینده گراش  صعود خود را مسجل خواهد کرد.

helal ahmar3

7 نظر

  1. مرسی حاج کاسم . هلال احمر غیر گراشی‏!‏ با بهمن شیراز‏(یا هلال احمر غیربومی‏)‏ حاج کاسم تا کی بازیکن از بیرون بیاد؟‏!‏ پس بچه های خود پیروزی هلال احمر چی؟‏!‏ این بردها زیاد هنر نیست‏!‏ هنر اینه که بازیکن خوب بسازی و بهشون اعتماد هم بشه ! باز ماشاالله حاج قاسم آورین

    1. سلام
      شما اگه از فوتبال سرتون میشه
      نیاید این حرفو بزنید
      آقای مجتب
      فکر کنم این تیم داره تو کشوری بازی میکنه
      نه تو لیگ کنه
      اینهای بازی میکردن همه اونه ها تو تیم هلال احمر قرار داد دارند
      واز هیچ تیم دیگه نمیتونه بازیکن بگیره فقط می تونه بخره
      عقل کل
      فکر کنم تو لیگ حرفه ای هستش شما هم حرفه ای فکر کنید
      بله اینهای که شما میگید غیر بومی قرار داد با این تیم دارند وتوی خوابگاه هلال احمر زندگی میکنند وخرج تحصیل شون باتیم هلال احمر هستش تیم هلال احمر به همهای بازیکنهایش اعتماد دارد
      می تونی بری لیست بازی کنانشان رو ببینی
      یه چیز های شنیدی
      بابا تیم هلال احمر حرفه ای داره فکر میکنه
      هرکی دوست داره بیاد قدمشون روی چشم
      با اخوش باز استقبال میشه
      آقا مجتب امتحان کن
      بعد حرف بزن

  2. تا وقتی اون کوته فکر ها برون کنار یا اونای که چشم دیدن بالا رفتن کسی دیگه رو ندارند
    اونای که به گوشتو رسوندن یا خیلی خودشونو زدن بی خیالی یا فوتبالی نیستن

  3. من گراشی ام و به تیم شهرم افتخار میکنم ولی میدونم که بعضی از بازیکنا صغر سن دارن و این مساله جالبی نیست.
    وقتی چهره یکی از بازیکنان رو توی عکس دیدم سریعا فهمیدم،چون ایشون سنش بالاتره و زمانی که تو تیم ما بود شناسنامه اش رو دیده ام و میدونم که چند سالشه.
    به هرحال از تیم هلال احمر بعید بوده.از منابع موثق هم شنیده ام که تیم شیراز پیگیر مساله صغر سن بازیکنان مشکوک هستش.

  4. سلام علیک / جناب آقای امن / ۱‏_‏ شاید زیاد فوتبال سرم نشه اما اینقدری تو فوتبال بودم که بدونم / ۲‏_‏ عزیزم‏!‏ بنده نگفتم که این بازیکنا قرارداد ندارن،گفتم از تیم های دیگه اومدن‏(ن
میشه که بدون قرارداد بازی کرد‏!‏‏)‏ تیم جوانان این همه بازیکن از بیرون بیاره معلوم میشه خود تیم بازیکن نداره یا به بازیکنای خودش اعتماد نداره، بازی با بهمن،شماره۱و۵ بازیکن پایه خود تیم بوده !/۳‏_‏ شما گفتید تیم هلال احمر به همه ی بازیکن هایش اعتماد داره‏!‏ پس کجا هستن این بازیکنا ؟کو؟ لطفا چشاتو باز بکن‏!‏ جناب آقای امن، مطمئن هستم شما تازه اومدید تو این مجموعه یا ! با یک پرس و جوی ساده از بازیکنان گذشته و حال تیم پیروزی هلال احمر راحت به جوابتون میرسید. پس نگید: همه چی آرومه،همه چی خوبه،من به ! /۴‏_‏ پس استعداد بچه های گراشی خودمون کی باید دیده بشه؟ /۵‏_شاید شما با آغوش باز رفتید تو این باشگاه که این چنین صحبت میکنید./ ۶‏_‏ شما مطمئن هستید من امتحان نکرده دارم حرف میزنم؟ / ۷‏_زیاد از حرفه ای بودن بیخود حرف نزنید، من خودم … هیچی ولش کن . / در آخر جناب آقای امن مطمئن باشید چیزهایی که من گفتم نه خواب بود و نه از کسی یا جایی شنیده شده. گفتید:کوته فکر. از گفته های شما فکرها هم معلوم میشه چجوریه. / موفق باشید / باز تشکر میکنم از حاج قاسم./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top