بستن

مرورخاطرات درسالگرد رحلت مرحوم اسماعیلی

گریشنا:اساتید و طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی باقر‌العلوم(ع) گراش، بیست‌ودوم اسفند ماه در روستای سادیانی خاطرات حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی را مرور خواهند کرد.

یک سال پیش،حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل اسماعیلی مدیر پیشین حوزه علمیه گراش در راه سفر به گراش در اثر تصادف در گذشت.(+)

به مناسبت یکمین سال رحلت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ ابوالفضل اسماعیلی سادیانی،مراسم گرامی داشت یاد و خاطره‌ی او از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ در مسجد صاحب‌الزمان(عج)روستای سادیان برگزار می‌شود.

آیت‌الله نمازی؛ ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمد‌رضا اسماعیلی امام جمعه‌ی گلپایگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حلاجی امام جمعه‌ی برزک،مدیر حوزه علمیه کاشان و اساتید و طلاب مدارس علمیه‌ی منطقه‌ی کاشان،مدرسه علمیه‌ی جامعه‌ی امیر‌المومنین(ع) شهر ری و حوزه‌ی علمیه‌ی باقر‌العلوم(ع) گراش در کنار خانواده‌ی آن مرحوم در این مراسم گرامی‌داشت حضور خواهند داشت.

esmaeli

 

 

 

7 نظر

  1. خدایش بیامرزد .نقش حاج اقا اسماییلی در شهر در زمان حیاتشان بسیار پررنگ بود.ساللگرد درگذشت پدر معنوی گراش پایه گزار حوزه علمیه در شهر را به خانواده محترمشان مخصوصا اقا محمد تسلیت می گویم. روحش شاد ویادش گرامی .انشاالله در جوار رحمت الهی در سایه اهل بیت عصمت وطهارت محشور گردد

  2. هیچ وقت یادم نمیره اون جایزه هایی رو که توی مسجد الزهرا بهم داده.
    خدا رحمتش کنه.جاش توی شب های قدر توی مسجد الزهرا خیلی خالی بود.د

  3. یکی از خصوصیات بسیار خوب مرحوم حاج آقا اسماعیلی این بود که هم با بچه ها خیلی خوب می تونست ارتباط برقرار کنه، هم با جوانان و هم با بزرگتر ها. به همه احترام میذاشت. یک روحانی به روزی بود. روش زندگی و خوب زیستن که روی منبر مطرح می نمود واقعا لازم و مفید بود برای خانواده ها. خداوند ایشان را رحمت کند و بهشت ابدی نصیب ایشان بفرماید. ان شاءالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top