بستن

یکه‌تازی فوتبالیست‌های گراش در جام صلح و دوستی اوز

گریشنا: هلال احمر با اقتدار قهرمان جام صلح و دوستی اوز شد و گراش‌جوان بر جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش سایت هیات فوتبال اوز یک دوره مسابقات به همت هیات فوتبال اوز با عنوان جام و صلح و دوستی برگزار شد. ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت کردند.

در گروه اوز تیم‌های نفت اوز . گراش جوان . اتحادبلوک . پرسپولیس خنج حضور داشتند که تیم‌های گراش جوان و اتحاد بلوک به عنوان تیم‌های برتر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. در گروه دوم امید اوز . فتح اوز . هلال احمرگراش . جنوب خنج حضور داشتند. البته هلال احمر گراش پس از رایزنی جایگزین تیم اتحاد گراش شده بود. از این گروه هلال‌احمر گراش و جنوب خنج اول و دوم شدند.

در نیمه‌نهایی گراش‌جوان  بعد از تساوی دو بر دو در وقت قانونی در ضربات پنالتی مغلوب جنوب خنج شد و از راهیابی به فینال باز ماند. در سوی دیگر هلال احمر گراش ۴ بر یک اتحاد بلوک را شکست داد و به فینال رسید.

گراش جوان با حاضر نشدن تیم اتحاد بلوک در بازی رده‌بندی به مقام سوم رسید. در فینال مسابقات جام صلح و دوستی هلال احمر گراش با اقتدار و با نتیجه‌ی ۶ بر ۲ جنوب خنج را در هم کوبید و قهرمان شد. در پایان هیات فوتبال اوز و کمیته مسابقات کاپ قهرمانی و به همراه وجه نقد به تیمهای برتر اهدا کرد.

footbal

footbal2

 

5 نظر

    1. تیم هندبال بانوان لار امسال در لیگ برتر بود و تیم آقایان سال آینده. لاز تمرکز خوبی روی هندبال دارد. به نظرم در گراش هم می‌توانیم روی ورزش‌هایی مثل تنیس‌روی میز و سوارکاری و ورزش‌های رزمی در سطح ملی مطرح شویم.

      1. در سوارکاری استعداد خوبی داریم و شانس موفقیت و مطرح شدن وجود دارد
        چند سال پیش برای مدتی یک لاری سر مربی تیم ملی هندبال شد . در زمان مسئولیت او توانست چند تیم اروپایی را شکست دهد

  1. بخدا دلمون خونه از بی تدبیری و منیت های خودمون…یکم بفکر جونا باشید یکم بفکر شهر واینده شهر باشید بعد میگن جونا فلان فلان میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top