بستن

پینگ‌پنگ بازان گراش در لار روی سکوی قهرمانی استان رفتند

پینگ‌پنگ گراش قهرمان مسابقات بزرگسالان استان شد. به گزارش هیئت پینگ‌پنگ، تیم گراش با ترکیب عبدالهادی موغلی، حمیدرضا موغلی، حسین امانی به مربیگری مهدی یحیایی و سرپرستی محمد ملایی در گروه دوم مسابقات ابتدا ۳-۰ تیم لامرد را از پیش رو برداشت. در بازی دوم تیم گراش با درخشش هادی موغلی ۳-۲ تیم قدرتمند نیریز را شکست داد و به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در این مرحله تیم گراش با قرعه سختی مواجه شد و رو در روی تیم مرودشت قرار گرفت اما توانست در یک بازی سخت ۳-۲ این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در مرحله نیمه نهایی در مسابقه ای که ۳ ساعت به طول انجامید تیم گراش در حالیکه ۲-۰ از اقلید عقب بود با تشویق‌های بی‌امان حسین درویشی و روحیه گرفتن بازیکنان، تیم به یک باره به بازی برگشت و در نهایت ۳-۲ اقلید را نیز مغلوب خود ساخت. حریف تیم گراش در بازی فینال کازرون بود که حرف چندانی برای زدن نداشت و در پایان تیم گراش ۳-۰ کازرون را نیز شکست داد و قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد. تیمهای اقلید و نیریز نیز به صورت مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان فارس با حضور ۱۱ تیم از شهرستان‌های گراش، اقلید، داراب، مرودشت، مهر، کازرون، نیریز، لامرد، لارستان، سپیدان و ارسنجان طی مدت دو روز به میزبانی لارستان برگزار شد.

بازی‌های انفرادی این مسابقات نیز با حضور ۳۲ بازیکن و در یک جدول حذفی برگزار شد. در پایان عبدالهادی موغلی از گراش با شکست تمامی رقبا قهرمانی را از آن خود کرد. ایمان چمن آرا از دارب نائب قهرمان شد و احسان کاکایی از نیریز و وحید هنرمند از مرودشت به صورت مشترک سوم شدند. این اولین مقام قهرمانی انفرادی بزرگسالان استان تاکنون بود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top