بستن

ستاره آبی و ساوالان روی سکوی دوم و سوم

‌گریشنا:ستاره آبی و ساوالان گراش در مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان استان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛اولین دوره مسابقات تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌ها و دستجات آزاد استان فارس یادواره زنده یاد سعید قاسمی‌زاده با حضور ۲۲ تیم در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار شد و پس از ۳۶ بازی تیمی کوربیلون با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

۲۲ تیم در ۶ گروه سه تیمی و ۲ گروه دو تیمی به صورت دوره‌ای در مرحله مقدماتی به مصاف هم رفتند که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

۱۶ تیم راه یافته در مرحله حذفی باهم به رقابت پرداختند که در پایان ۴ تیم بانک صادرات فارس، فرهاد(الف) جهرم، ساوالان و ستاره آبی گراش به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در مرحله نیمه نهایی بانک صادرات توانست ۳-۱ فرهاد جهرم را شکست دهد و ستاره آبی گراش با نتیجه ۳-۲ از سد تیم همشهری خود ساوالان گذشت تا تیم‌های صعودکننده به فینال مشخص شوند. در مسابقات رده بندی ساوالان گراش ۳-۱ فرهاد جهرم را مغلوب کرد و به مقام سوم رسید.

تماشاگران زیادی برای دیدن فینال مسابقات در سالن حضور پیدا کردند،در یک بازی دیدنی و نفس‌گیر بانک صادرات فارس توانست با نتیجه  ۳-۲ در مقابل ستاره آبی گراش به پیروزی دست یابد و مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند،ستاره آبی و ساوالان گراش نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

tnes3در این دوره از مسابقات مهدی ثابت و محمدمهدی جلیلی دو بازیکن ملی پوش نوجوانان کشورمان نیز حضور داشتند.

در پایان مراسم اختتامیه با حضور حسینیان و حسینا روسا بانک‌های ملی و ملت شعبه گراش، درویشی دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان، علی محمدی و عبداله رام یارپور از حامیان این رشته برگزار شد که به تیم و بازیکنان و مربیان برتر مدال،کاپ و حکم قهرمانی و مبلغ چهار میلیون و هفتصد هزار ریال اهداء شد.

مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات به عهده مرتضی موغلی با کمک عبدالهادی موغلی و قضاوت مهرزاد رستم پور، مصطفی سرخی،حمیدرضا موغلی، میلاد عباس زوج و حمیدرضا جعفری همگی از گراش بود که توانستند با حجم زیاد و بی‌سابقه‌ی تیم‌های شرکت‌کننده این مسابقات را به نحو شایسته‌ای برگزار و به اتمام برسانند.

مرتضی موغلی رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش از هیئت تنیس روی میز فارس،اداره ورزش و جوانان گراش،نام آور خبرنگار صدا و سیما مرکز فارس،خبرنگاران گریشنا و دانشگاه علوم پزشکی گراش که جهت بهتر برگزار شدن این مسابقات کمال همکاری را داشته‌اند تقدیر کرد.

اسامی بازیکنان تیم های برتر:

۱)بانک صادرات فارس: محمدمهدی جلیلی و هادی فنی مربی:محمد شهریاری

۲)ستاره آبی گراش: مهدی ثابت و آرین عادل مربی: محمد اسدی

۳) ساوالان گراش: مهدی رام یارپور و محمدمهدی آخوندی مربی: حسین درویشی

tnes5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top