بستن

صعود نوجوانان هلال‌احمر در دقیقه آخر

گریشنا: در روزی که نوجوانان هلال احمر دو گل در نیمه اول از حریف خوردند با یک بازگشت در دقیقه آخر به مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان فارس صعود کردند.

به گزارش مجید افشار از فیروزآباد در حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر نوجوانان فارس دو تیم هلال‌احمر گراش و شهید عبدالله رضایی فیروزآباد برابر هم قرار گرفتند. قرمزپوشان هلال‌احمر با ترکیب احمدرضا محمودی، سیدحسن جهانبانی، علی فخری، محسن محمدی، مجید غلام زاده، ابراهیم کامیاب، رضا سوزنده، محمد آتشی، علی زاهدی، علیرضا احمدی و مسعود مالدار در برابر زردپوشان فیروزآبادی قرار گرفتند.

هلال‌احمری‌ها که با یک تساوی به مرحله بعد صعود می‌کردند با دریافت دو گل در نیمه اول دچار شوک شدند اما در نهایت توانستند در نیمه دوم جبران کنند و با گل دقیقه پایانی مجید غلامزاده به مرحله بعد صعود کردند.

Helal Nojavan

بازی با تلاوت قران با شش دقیقه تاخیر و با قضاوت داوران شیرازی شروع شد. تیم فیروزآباد چهار بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. بازی کم و بیش در اختیار هلال احمر بود که بازیکن شماره ۹ در دقیقه ۱۸ به گل رسید. در ادامه بازی بازیکن شماره ۱۱ روی کرنر ارسالی گل دوم را در دروازه هلال احمر جا داد.
۵ کرنر هلال‌احمر در نیمه اول به نتیجه ماند اما با شروع نیمه دوم حملات گراشی‌ها ادامه پیدا کرد. البته بسیاری از این توپ‌های بلند بی‌نتیجه بود. دقیقه ۶۵ امیر حسین‌ حسن‌نژاد جانشین مسعود مالدار شد.

دقیقه ۶۶ توپ تک به تک علی زاهدی برای هلال از دست داد و بعد از آن ضربه کرنر آتشی با ضربه سر احمدی به تیرک برخورد کرد. دقیقه ۷۰ بود که روی توپ ارسالی بلند محمودی و ضربه فنی آتشی هلال‌احمر به گل رسید.

Football

در دومین تعویض هلال‌احمر  ابراهیم کامیاب جای خود را به محمدعلی کرباسی داد تا حملات این تیم ادامه پیدا کند. دقیقه ۸۵ سانتر زیبای زاهدی با بی‌دقتی غلام زاده به بیرون رفت.

۹۰ دقیقه به پایان رسید و داور دو دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. این البته پایان قصه این بازی نبود. اعتراض نیمکت هلال‌احمر باعث اخراج آذربادگان سرمربی این تیم شد. از سوی دیگر بازیکن شماره ۱۱ فیروزآباد نیز با دریافت اخطار دوم اخراج شد.

در ثانیه پایانی بازی کرنر سوزنده بعد از دخالت مدافعان در ریباند به علی زاهدی رسید زاهدی با ضربه قیچی توپ را به مجید غلامزاده رساند. غلامزاده ضربه سر خود را به زاویه مخالف زد که پس از برخورد با با تیر دروازه به گل تبدیل شد و موج شادی تیم هلال‌احمر را فرا گرفت.

قرمزپوشان گراش در مرحله بعد باید در برابر تیم وصال شیرازی قرار بگیرند.

Helal-Nojavan

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

5 نظر

  1. مواضب شیرازیها باشید خیلی خطرناکند تمام مشولین فارس در فدارسیمن شیرازی هستند حضور یک شهرستانی در لیگ کشور بسیار درد ناک است فرسوده مواضب باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top