بستن

رقابت ۲۲ تیم پینگ‌پنگ‌ استان در گراش

گریشنا:مسابقه‌ی باشگاه‌ و دسته‌های پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان استان فارس یادواره زنده یاد سعید قاسمی زاده با حضور بی‌سابقه ۲۲ تیم از شهرستان‌های مختلف استان در شهرستان گراش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛در روز اول مسابقات و در مرحله مقدماتی تیم‌ها در ۸ گروه به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تیم‌های بانک صادرات فارس،آینده سازان گراش، ستاره آبی گراش،هیئت لارستان (ب)، ساوالان گراش، حفاری صحرا کشت داراب، مسجد صاحب الزمان(عج) گراش، هیئت جهرم (ج)، فرهاد (الف) جهرم، دانشگاه آزاد اسلامی داراب، نوجوانان شیراز، هیئت لارستان (الف)، شهید حمزه شیراز، هیئت گراش (الف)، فرهاد (ب) جهرم و هیئت جهرم (الف) راهی مرحله حذفی شدند.

در مرحله یک هشتم پایانی این رقابت‌ها تیم‌های بانک صادرات فارس، ستاره آبی گراش، فرهاد (الف) جهرم، ساوالان گراش، نوجوانان شیراز، شهید حمزه شیراز، فرهاد (ب) جهرم و مسجد صاحب الزمان(عج) گراش با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم پایانی صعود کردند.

peing-pong3در مرحله یک چهارم نهایی بانک صادرات فارس در مقابل نوجوانان شیراز قرار می‌گیرد. در حساس‌ترین بازی این مرحله تیم فرهاد (الف) جهرم که از بازیکن شیرازی،محمد حسین استقلال و محمد جواد محمد ابراهیمی نفر دوم نونهالان استان بهره می‌برد در مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) گراش که محمد حسینا بازیکن موفق این روزهای پینگ‌پنگ گراش و مسعود درویشی را در اختیار دارد قرار خواهد گرفت.

در سومین بازی این مرحله که حساسیتی همچون بازی قبل دارد و در آن چیزی قابل پیش‌بینی نیست تیم ساوالان گراش با ترکیب مهدی رامیارپور و محمد مهدی آخوندی در مقابل تیم شهید حمزه شیراز با ترکیب مهدی فنی و عباس ارد قرار می‌گیرد و بالاخره در بازی آخر این مرحله تیم فرهاد ب جهرم رو در روی ستاره آبی گراش می‌ایستد تا پس از پایان این مرحله چهره‌ی ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه پایانی مسابقات مشخص شود.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور محمد مهدی جلیلی قهرمان نوجوانان کشور در تیم بانک صادرات فارس و مهدی ثابت ملی پوش سابق نوجوانان ایران در تیم ستاره آبی گراش و حضور ۸ بازیکن برتر نونهالان استان فارس در تیم‌های مختلف است که بر زیباییو سطح کیفی مسابقات افزوده است.

peing-pong1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top