بستن

فوتبال امیدهای فارس: تساوی در لار، شکست در داراب

گریشنا:حاصل تلاش تیم‌های گراشی در هفته دوم لیگ برتر امیدهای فارس تنها یک امتیاز بود.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور از هفته دوم مسابقات لیگ برتر امید استان فارس تیم فوتبال گراش جوان در ورزشگاه تختی لار به مصاف تیم شهرداری لار رفت. گراش جوانی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق اولیه با شوت از راه دور علی ساکنی به گل رسیدند و در ادامه در حالی که بازی روند عادی خود طی می‌نمود باز هم توسط علی منصور و احمدرضا غفاری صاحب موقعیت شدند که شوت این دو با اختلاف اندک از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در در اواخر نیمه اول این‌ لاری‌ها بودند که به گل رسیدند و بازی در نیمه اول یک بر یک به پایان رسید. درنیمه دوم هر چند دو تیم بازی هجومی از خود به نمایش گداشتند ولی هیچ کدام از توپ‌ها راهی به دروازه‌ها نبرد تا بازی با همان نتیجه یک بریک به پایان رسد. موسوی مهاجم خلاق گراش جوان بهترین فرصت گلزنی در نیمه دوم را با بدشانسی از دست داد. با این نتیجه شهرداری لار به صدر جدول رفت. 

گراش جوان در هفته سوم میزبان نماینده داراب خواهد بود.

در دیگر مسابقه این گروه تیم فوتبال هلال احمر در داراب به مصاف تیم لوازم خانگی جنت شهر رفت. ابتدا هلال احمر با گلل مصطفی رادمرد از حریف پیش افتاد ولی در اواخر نیمه اول دارابی‌ها کار را به تساوی کشاندند در نیمه دوم باز هم هلال احمر از حریف پیش بود و این برتری تا دقیقه ۸۰ دوام داشت تا اینکه در ده دقیقه پایانی نماینده داراب ۲ بار دروازه هلال احمر را گشودند تا هلال احمر با نتیجه ۳بر۲ بازنده شود.

هلال احمر در هفته بعد با شهرداری لار مصاف خواهد کرد. پس از پایان هفته دوم شهرداری لار با ۴ امتیاز در مکان اول و جنت شهر داراب و هلال احمر با ۳ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم هستند و گراش جوان با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

Omid

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

scroll to top