گریشنا:تیم فوتبال امید هلال‌احمر با تک گل سعید بلاغی حریف همشهری خود را شکست داد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛درسری مسابقات لیگ برتر امید استان فارس در اولین گام گراش جوان میزبان هلال‌احمر بود. این دیدار به قضاوت عبداللهی، شرفی، مردانی عابد و سرپرستی مهروری از گراش در ورزشگاه شهدا برگزار شد.

در شروع بازی، دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و در دقیقه ده چیزی نمانده بود که گراش جوان توسط علی منصور به گل برسد که بختیار دروازه‌بان با تجربه هلال‌احمر با واکنشی استثنایی توپ را از زیر تیر به کرنر فرستاد.

در ادامه بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود تا نیمه اول با همان نتیجه صفر – صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم هلال‌احمر  دست به دو تعویض زد و حسین گوشه‌نشین و محمد جواد اسماعیلی که از بازیکنان انتخابی تیم ملی زیر نوزده سال به شمار می‌روند به میدان آمدند تا تیمش چهره‌ی هجومی‌تر به خود گیرد، در ادامه درحالی که هلال‌احمری‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی در سانتر‌ها و ضربات آخر دقت کافی به خرج ندادند و در سوی دیگر گراش جوان  که در این روز بازی منسجم و منظمی از خود به نمایش می‌گذاشت در دقیقه ۷۵ صاحب یک موقعیت گل دیگر شد که باز هم بختیار با یک سوپر واکنش مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

در حالی که تماشاگران منتظر سوت پایان مسابقه پس از اعلام چهار دقیقه وقت تلف شده از سوی داور بودند هلال احمر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بلاغی به زیبایی توپ را به تور چسپاند تا در غیاب فرسوده مدیر تیم صاحب سه امتیاز باارزش این بازی شوند.

در هفته دوم هلال‌احمر میزبان تیم پارس نوین لار خواهد بود و گراش جوان به مصاف جنت داراب خواهد رفت. آذربادگان سرمربی هلال‌احمر پس از پایان بازی گفت:«از بازی شاگردانم راضی نیستم ولی خدا را شکر توانستیم برنده‌ی این بازی شویم.»او بختیار دروازه‌بان تیمش را عامل اصلی پیروزی در این دیدار دانست و بیان کرد:«در آینده شاهد بازی منظم و منسجم‌تری از سوی تیم هلال‌احمر خواهید بود.»

حسن‌زاده سرمربی تیم گراش جوان هم گفت:«نتیجه‌ی مساوی خیلی عادلانه‌تر بود تا برد هلال‌احمر من از بازی شاگردانم راضی هستم و در حالی که ما برتری نسبی نسبت به حریفمان داشتیم از روی یک کاشته بازی را واگذار کردیم.»

leg omied1