بستن

هادی موغلی در گراش اول، در فارس دوم شد

گریشنا:عبدالهادی موغلی قهرمان مسابقات دسته برتر تنیس روی میز:مسابقات دسته برتر تنیس روی میز بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر با قهرمانی عبدالهادی موغلی به پایان رسید.

این مسابقات با حضور بازیکنان برتر گراش در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی به صورت دوره‌ای برگزار شد که عبدالهادی موغلی توانست مقام قهرمانی را کسب کند،حمیدرضا موغلی در جای دوم قرار گرفت و محمد حسینا مقام سوم را کسب کرد.

نفرات اول تا ششم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات هفتم تا نهم به دسته یک سقوط کردند.

اسامی،عبدالهادی موغلی،حمیدرضا موغلی، محمد حسینا،مهدی رام یارپور، ابوالفضل دیباچی، محمدمهدی آخوندی، مرتضی موغلی، حسین درویشی میلاد، عباس زوج در لیست رده‌بندی قرار دارد.

مسجد صاحب‌الزمان(عج) گراش، نایب قهرمان تنیس روی میز استان شد:با درخشش مهدی دلیر، شیراز قهرمان مسابقات استانی در جهرم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مسابقات قهرمانی بزرگسالان شهرستان‌های استان فارس به مناسبت دهه مبارک فجر با شرکت شهرستان‌های ارسنجان،پاسارگاد،جهرم،داراب،شیراز،فسا،کازرون،گراش، لارستان،لامرد،مرودشت ونی‌ریز در روزهای ۱۷ و۱۸ بهمن ماه به میزبانی شهرستان جهرم انجام شد.

در ابتدا شهرستان‌ها در چهار گروه سه تیمی قرار گرفته و به صورت دوره ای به رقابت پرداختند.

از گروه یک شهرستان شیراز و لارستان از گروه دو مسجد صاحب‌الزمان(عج)گراش و مرودشت از گروه سه کازرون وجهرم و از گروه چهار داراب و فسا به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعد به صورت یک حذفی راه یافتند.

در این مرحله شیراز بانتیجه سه بر یک از سد مرودشت گذشت و کازرون با نتیجه سه بر یک بر فسا غلبه کرد،داراب نیز سه بر یک ازسد لار گذشت و مسجد صاحب‌الزمان(عج)گراش سه بر صفر بر میزبان مسابقات یعنی جهرم فائق آمد.

tnesدر مرحله یک دوم شیراز سه بر صفر بر کازرون چیره شد و تیم مسجد صاحب‌الزمان(عج)گراش سه بر یک از تیم قدرتمند داراب گذشت و در فینال مسابقات که بین شیراز و صاحب‌الزمان(عج)گراش انجام گرفت در یک بازی نزدیک و پایاپای مهدی دلیر از تیم شیراز با استفاده از تجربه خود، توانست تیم جوان و آتیه دار گراش را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

در مسابقات انفرادی که با شرکت چهل‌ویک بازیکن به صورت یک حذفی انجام گرفت مهدی دلیر از شیراز توانست با شایستگی تمام به مقام قهرمانی دست یابد و عبدالهادی موغلی یار جوان گراشی به نایب قهرمانی رسید و مسعود عطروش از شیراز و ایمان چمن آرا از داراب مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در پایان مسابقات مراسم توزیع جوایز با حضور واقفی رئیس شورای شهر جهرم و قاسمیان پور، دکتر خوش نیت،مهندس پور شاهیان،دادگر، اعضاء شورای شهر جهرم، عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان و مهدی ترابی رئیس هیأت استان ، شهرام محضری دبیر هیأت استان، محمود رهیده رئیس کمیته مسابقات و داوران استان،علی رئوفی رئیس هیأت شهرستان جهرم و ضیاء مصباحی پیشکسوت ورزش جهرم انجام گرفت و به بازیکنان و قهرمانان از طرف هیات استان تندیس،حکم قهرمانی و مدال اهداء شد.

سردآوری مسابقات به عهده سعید بصیری داور بین‌المللی با کمک داوری محمد‌رضا اسماعیل‌زاده دوار بین‌المللی از شهرستان جهرم بود و مرتضی موغلی، علی‌رضا جعفر‌زادگان، ابوالفضل دیباچی و حسین امانی از گراش داوری این مسابقات را بر‌عهده داشتند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top