بستن

قهرمانان ورزش روستایی روی سکو رفتند

گریشنا: در ایام دهه‌ی فجر تنور مسابقات و جشنواره‌های ورزشی همچنان داغ است. دو خبررسیده از روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان از جشنواره‌ی ورزشی روستایی- عشایر بخوانید.

برگزاری جشنواره ورزشی روستایی – عشایری گرامیداشت دهه فجر شهرستان گراش:با هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی و شوراهای ورزشی روستاهای تابع جشنواره ورزشی در دهستان فداغ انجام شد که در والیبال آقایان روستای خلیلی اول شد، بخش ارد در جای دوم قرار گرفت و روستای حسین آباد سوم شد.

در دوومیدانی به مسافت ۴ کیلومتر و با حضور بیش از ۵۰ دونده از روستاهای تابع،حامد کارگر، علی اکبر درویشی و محمود فداغی هر سه نفر از دهستان فداغ به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت‌های تنیس روی میز قاسم دست سوز و محمد قادری از فداغ به ترتیب اول و دوم شدند و مصطفی قاسم نژاد و محسن باقری از دهستان فداغ عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته‌ی شطرنج ناصر نریمانی، فاضل کارگر و مصطفی قاسم نژاد همگی از فداغ به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند و در پرس‌سینه در وزن ۵۳ کیلوگرم احمد طاهری،حسام خرم و آرمین رستگار، در وزن ۵۹ کیلوگرم احسان منصوری و علی کامران، در وزن ۶۶ کیلوگرم عباس بازیار و رضا زمانی، در وزن ۷۴ کیلوگرم محمود فداغی، علی رستمی و حسین دست سوز همگی از فداغ عناوین برتر این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در اوزان آزاد نیز سجاد فیروزی از ارد اول شد، سجاد قادری و حسن رستمی از فداغ دوم و سوم شدند.

 در پایان به نفرات اول تا پنجم از سوی هیات تنیس روی میز شهرستان جوایز نقدی اهدا شد.

fotsalارد قهرمان فوتسال چهارجانبه روستاهای تابع شهرستان گراش:به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی هیئت فوتبال بخش ارد شهرستان گراش اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال چهارجانبه روستایی- عشایری در بخش ارد نمود که در خاتمه ارد (ب) به مقام قهرمانی دست یافت، روستای حسین آباد و ارد(الف) به ترتیب دوم و سوم شدند. در پایان به تیم‌های برتر جوایز اهداء شد.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top