بستن

افتتاح مرکز توان‌بخشی بخش ارد

گریشنا: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر،مراسم کلنگ‌زنی مرکز جامع توانبخش بخش ارد با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی بهزیستی؛روز سه شنبه، پانزدهم بهمن فرودی فرماندار و کلیه مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان گراش به همراه امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولین بخش ارد مراسم کلنگ زنی این پروژه  را انجام دادند.

 زمین برای ساخت این پروژه به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع ازطریق منابع طبیعی شهرستان و با همکاری فرمانداری و دیگر ارگان‌ها تامین شده است و هزینه‌ی ساخت آن نیز توسط خیرین بخش ارد پرداخت خواهد شد.

بال افکن رئیس بهزیستی شهرستان در مراسم کلنگ‌زنی گفت:«با تکیه بر همیاری خیرین و مساعدت مسئولین و با درنظر گرفتن چشم اندازی وسیع و آینده‌نگر برای راه‌اندازی این پروژه اقدام کردیم، مراحل ساخت و راه اندازی این پروژه در سه فاز به اجرا در خواهد آمد که فاز اول آن شامل،ساخت مرکز آموزشی و نگهداری معلولین ذهنی پسر، فیزیو تراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی،غربالگری شنوایی و بینایی است فاز دوم آن را نیز راه اندازی مرکز مشاوره، کلینیک مددکاری و مرکز اورژانس اجتماعی تشکیل خواهد داد و در نهایت فاز سوم به احداث سالن آموزشی چند منظوره جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی اختصاص می‌یابد.

فرودی فرماندار شهرستان نیز با تشکر و قدردانی از پشتیبانی و همت خیرین و زحمات مسئولین این اقدام را  قدمی بسیار مفید و موثر در راه خدمات‌رسانی به جامعه به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر دانست و گفت ساخت این پروژه باعث توسعه و پیشرفت بخش ارد و شهرستان خواهد شد.

behzesti

1 نظر

  1. با سلام
    سووال بنده از رییس سازمان بهزیستی گراش این است که چرا در جهت فعالیت جامعه معلولین شهرستان گراش اقدامی نمی کنند
    دوم اینه : سازمان بهزیستی در سطح شهر گراش میبایست تعاملات خود را با سایر ادارات و جامعه پیشه وران خیرین در سطح شهرستان در جهت تقویت بنیه حمایتی از معلولین افزایش دهد
    سوم اینکه مراتب تقدیر وتشکر خود را از ریاست محترم ، خیر بزرگوار جناب غفاری، وآقای جعفر رسولی نژاد اعلام می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top