بستن

تقدیر از فرماندار سابق در مسجد صاحب‌الزمان(عج)

گریشنا: دیروز سیزدهم بهمن ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) از خدمات هفده ماهه‌ی کریمی‌فرد فرماندار سابق گراش تقدیر شد.

این برنامه دیروز ما بین نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از مسئولین شهر و روسای ادارات برگزار شد، در قسمتی از این مراسم محمد نام‌آور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت:«خدمات کریمی‌فرد در طول هفده ماه فرمانداری‌اش بر کسی پوشیده نیست و این مراسم برای به جا آوردن فرهنگ تقدیر و تشکر و پاسداشت خدمات او به شهرستان اجرا می‌شود.»

کریمی‌فرد نیز در حضور این جمع گفت:« هیچ‌گاه گراش را فراموش نمی‌کنم و از همه‌ی حمایت‌های مردم و سازمان‌ها‌‎و هیات امنا و ادارات شهرستان برای مدیریت هر چه بیشتر شهر و رفع مشکلات در طول این مدت سپاسگزاری می‌کنم.»

او بعد از این به بوشهر خواهد رفت تا در شرکت برق فعالیت خود را آغاز کند.

این مراسم با دادن هدایایی از طرف ستاد نماز جمعه، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات و هیات امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) به پایان رسید.

farmandar

 

5 نظر

  1. اولین فرماندار مداح بود تا فرماندار
    بزن بهادر بود تا فرماندار
    اصلا جز عقب انداختن گراش کاری نکرد
    اما جناب کریمی فرد فردی متشخص و مدیر و با اخلاق بود

  2. هیات امنا یک مسجد در آخر دوره فرماندار اسبق به خودش وخانواده سفر کربلا هدیه داد،یک مسجد دیگر چندین روز بعد از تودیع فرماندارسابق برای او مراسم تقدیر می گیرد.باید منتظر بود از فرماندار کنونی کدام مسجد تقدیر می کند….

  3. سلام…اخه شده حزب بازی این تقدیر از ان ودیگری هم…..دیگه اینقدر کلمه تقدیر وتشکر لوسش کردن که برای مردم کوچه وبازار فرهنگی و….شده برای مث زدن.

  4. برای فرماندار قبلی اینقدر مراسم گرفتن برای پدر شهیدش…سفر هدیه وغیره دادن وحتی لقب گذاشتن براش که دیدید چی از اب در اومدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top