بستن

چند عکس زیبا از چند اسب زیبا

گریشنا: اولین دوره از جشنواره‌ی زیبایی اسب‌های بومی و محلی جنوب استان فارس با حضور ۵۵ راس اسب در باشگاه سوارکاری فاضل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش؛از بین پنجاه و پنج راس اسب از شهرستان‌های بندرعباس، جهرم، کوار، لار، لامرد، خنج و گراش برترین آن‌ها به داوری شهاب حیدری،مسئول کمیته‌ی جشنواره‌ی اسب‌های زیبای استان،انتخاب شدند.

در گروه مادیان زیر دو سال؛ جمیل به مالکیت سید هاشم جهانبانی از گراش اول شد، شیدا به مالکیت علی تاج‌بخش از جهرم دوم و سالار به مالکیت رضا بهزادی از گراش به عنوان اسب سوم انتخاب شد.

در گروه مادیان دو تا چهار سال؛اسب اول زیبا به مالکیت حسین آذرمینا از گراش، اسب دوم،درنابه به مالکیت مهدی شوری از گراش و اسب سوم طلا به مالکیت مهدی بشارتیان از لامرد در لیست زیباترین اسب‌ها قرار گرفتند.

در گروه مادیان چهار سال به بالا؛ عسل، به مالکیت جواد شکار از لار، سحر، به مالکیت فاضل فتحی از گراش و آبشار، به مالکیت فاضل فتحی به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در گروه کره نریان زیر دو سال؛از شهرستان جهرم، آریا، به مالکیت مرتضی شیرزادی اول شد و عنوان دوم نیز به اسب سناتور به مالکیت علی‌اکبر شهاب‌پور از جهرم رسید و از بندرعباس، رخش، به مالکیت مرتضی زمردی سوم شد.

در گروه نریان دو تا چهار سال؛ پارسا به مالکیت اسماعیل کارگر از جهرم اول شد، شورش به مالکیت قناعتیان از جهرم دوم و کوهستان به مالکیت مسلم حق‌شناس از لامرد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در گروه نریان چهار سال به بالا؛ اسب اول طغیان به مالکیت علی‌اکبر شهاب‌پور از جهرم، اسب دوم یاور به مالکیت حسین آقا آیت‌اللهی از لار و اسب سوم جاوید به مالکیت اسماعیل کاگر از جهرم، زیباترین اسب‌ها انتخاب شدند.

این مسابقات با همکاری هیات سوارکاری شهرستان برگزار شد.

asbsavari3

asb14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top