بستن

افتتاح پیست موتور سواری مهاجر

گریشنا: پیست موتور‌سواری مهاجر افتتاح شد. در این مراسم پنجاه موتور‌سوار در حضور مسئولین و پنج هزار تماشاچی به رقابت پرداختند.

به گزارش مرتضی موغلی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه پیست موتورسواری مهاجر  و مسابقات موتور کراس فارس یادواره سرداران و یکصد و بیست شهید شهرستان گراش در روز گراش برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه از شهرستان‌های شیراز، لامرد، لارستان، گراش،کازرون و جهرم در سه کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی و سوپر کراس به رقابت پرداختند.

 عبدالرحمان اسماعیل‌نژاد از لارستان، مرتضی آشکار و سامان صیفی از شهرداری صدرا شیراز در ۲۵۰ سی سی، وحید عباسی  از لامرد، ابوذر یونسی و حمیدرضا هوشمند هردو از شهرداری صدرا شیراز در ۴۵۰ سی سی و  وحید عباسی از لامرد، حمیدرضا هوشمند و ابوذر یونسی از شیراز در سوپر کلاس به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مرتضی فرجی تنها نماینده‌ی موتور‌سوار گراش به مقام چهارم رسید.

PEST MOTOR MOHAGER6پیست موتورسواری مهاجر در زمینی به مساحت یکصد هزار متر مربع و با هزینه ۸۰۰ میلیون ریال توسط محمد بیضایی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان احداث شده است.

محمد بیضایی مالک پیست موتورسواری مهاجر می‌گوید:« فاز اول این پیست موتور‌سواری در زمین خاکی افتتاح شد و در حال پیگیری برای احداث فاز دوم این پیست بر روی زمین آسفالت هستیم.» او نداشتن سیستم آب‌رسانی را یکی از بزرگترین مشکلات پیست مهاجر می‌داند و می‌گوید:«زمین‌نم‌دار مانع ایجاد گردوخاک در پیست می‌شود و بر اساس اساس‌نامه یک دهم پیست به منظور جلوگیری از گردوخاک می‌بایست به فضای سبز اختصاص یابد.» او از مسئولین تقاضا داشت تا برای ارتقای پیست و حل این مشکل همکاری و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

در مراسم افتتاحیه، فرماندار گراش،مدیر شرکت هواپیمایی آسمان منطقه گیلان ، روسا ادارات ورزش و جوانان گراش و لارستان، یگانه دبیر هیات اتومبیل رانی و موتورسواری فارس ، فرماندهی نیروانتظامی و ناحیه مقاومت بسیج ،نماینده شورای استان در شوراهای عالی استان ها، رئیس پلیس راهور نیرو انتظامی، بخشدار مرکزی، خبرنگاران و بیش از پنج هزار تماشاچی علاقه‌مند شاهد افتتاح و برگزاری این رقابت‌ها بودند.

PEST MOTOR MOHAGER8

PEST MOTOR MOHAGER11

 

3 نظر

  1. اصلاح بفرمایید
    آقای خواست خدایی مدیر کل هواپیمایی استان گیلان نیستند
    ایشون مدیر “شرکت هواپیمایی آسمان” منطقه گیلان هستند
    از شما بعیده این چیزا رو ندونین

  2. تشکر از برگزار کنندگان این مراسم بویژه آقای بیضایی که واقعا برای این پیست دارن زحمت میکشن ، واقعا استقبال زیادی شده بود، انشااله این مسابقات همیشه ادامه داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top