بستن

پیست موتورسواری کراس، روز گراش افتتاح می‌شود

گریشنا: پیست موتور‌سواری کراس مهاجر، یازدهم بهمن ماه در گراش افتتاح خواهد شد. Pist Motor

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اعلام کرد همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پیست موتور کراس شهرستان گراش با نام مهاجر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می‌‌شود.

مرتضی موغلی روابط عمومی ورزش و جوانان گفت: «پیست موتور کراس گراش، دوازدهمین پیست فارس در این رشته است که با هدف گسترش ورزش موتورسواری افتتاح می‌شود.این پیست را محمد بیضایی  با هزینه ۸۰ میلیون تومانی ساخته است.»

همزمان با افتتاح این پیست یک دوره مسابقه موتورسواری با حضور ۵۰ شرکت کننده از شهرستان‌های کازرون، لار، گراش، جهرم، زرین دشت، فسا، آباده، داراب و استهبان برگزار می‌شود. این مسابقات ساعت ۱۴ روز ۱۱ بهمن در سه رشته ۲۵۰ سی سی، ۴۵۰ سی سی و سوپر کراس آغاز می‌شود.

کلنگ پیست موتورسواری گراش بعد از دو سال پیگیری ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ به زمین زده شد. این پیست در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار توسط بخش خصوصی و با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان گراش در منطقه اناغ، و در انتهای شهرک صنعتی گراش احداث شده است. (خبر در گریشنا)

5 نظر

  1. صمیمانه از همکاری مهندس عباسپور که همواره راهنما بودن تشکر میکنیم. انشاله پیست با هزینه برادر بیضایی و همکاری مسوولین در ادامه مسیر موفق باشد.

  2. یادش بخیر. هنوز خبری از اینا نبود فقط شاهد فوت حمید قنبری و ویراژ دادنای خیلی جونا تو همین خیابون گراش بودم که یه خبر آماده کردم برای تلویزیون. برای اینکه این قضیه رو به چالش بکشونم. براش خیلی زحمت کشیدم. ولی متاسفانه به اونجا نرسید و از کار خبر اومدم بیرون
    خوشحالم که الان این محل آماده بهره برداری رسیده

  3. از اینکه به فکر جوانان شهر و استعدادهاشون بودین کمال تشکر و خسته نباشین ویژه به همه مسولین .
    به امید موفقیت و گراش سر بلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top