بستن

تبریک روسای گراشی دانشگاه‌ها به دکتر غریبی

گریشنا: انتصاب دکتر حسین غریبی به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی امیدهای زیادی در بین دانشگاهیان منطقه به دلیل اصالت لاری او پدید آورده است. روسای گراشی دانشگاه‌های آزاد گراش، علوم پزشکی گراش، پیام نور اوز، و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم به انحای مختلف این انتصاب را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرده‌اند که این انتصاب به ارتقای علمی منطقه بخصوص در زمینه‌ی تحصیلات تکمیلی بیانجامد.

 استاد مهدی شیرشمسی، رییس دانشگاه آزاد گراش، در گفتگو با خبرنگار گریشنا اظهار کرد: «این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و به دکتر غریبی به خاطر شایستگی و کارآمدی‌اش تبریک می‌گوییم.» شیرشمسی اظهار امیدواری کرد که غریبی در بهبود و توسعه‌ی دانشگاه‌های منطقه، «مخصوصا در بحث تحصیلات تکمیلی که کمبودش به شدت احساس می‌شود»، نیز اقدامات بایسته‌ای انجام دهد.

دکتر میرزاخلیل بهمنی، که نام‌اش به عنوان رییس جدید دانشکده علوم پزشکی گراش مطرح شده است، از آشنایی قبلی‌اش با حسین غریبی می‌گوید: «در ملاقات‌های مختصری که با ایشان داشته‌ام، دکتر غریبی را فردی بسیار خوب و مناسب یافته‌ام.» دکتر بهمنی نیز اظهار اطمینان کرد که غریبی بسیار فراتر از اختلافات سطحی منطقه‌ای رفتار خواهد کرد، و در توسعه‌ی علمی منطقه خواهد کوشید.

دکتر قاسم‌علی مقتدری، رییس دانشگاه پیام نور اوز، نیز از خوشحالی دانشگاهیان منطقه از این انتصاب صحبت می‌کند، و آن را فرصت مناسبی برای ارتقای آموزش و تحقیقات در منطقه می‌داند، امری که منفعت‌اش به همگان خواهد رسید.

دکتر امیرحمزه مهرابی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم نیز با ارسال نامه‌ای به دکتر غریبی، انتصاب او را تبریک گفته است. در بخشی از این نامه آمده است: «از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم در همه عرصه‌های زندگی فردی، سازمانی و اجتماعی موفق و موید باشید و با اغتنام از فرصت فراهم شده، برای پیشرفت و کارآمدی هر چه بیشتر نظام آموزشی کشور و توسعه مراکز آموزشی و تحقیقاتی در منطقه، حداکثر سعی و تلاش خویش را مبذول فرمایید.»

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top