بستن

مدیر کل شش پروِژه دولتی و مردمی آموزش و پرورش را افتتاح کرد

در سفر روزیطلب، مدیر کل آموزش وپرورش فارس، دست‌نیان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و حق‌پرست مدیر کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، شش پروژه پرورشی، ورزشی و اداری به بهره‌برداری رسید. مهمترین طرح افتتاح شده سالن ورزشی سر پوشیده الزهرا(س) بود. این سالن با 724 مترمربع زیربنای سالن، 142مترمربع ساختمان اداری و1300مترمربع محوطه با هزینه‌‌ای بالغ بر700 میلون تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس فارس ساخته شد. سالن الزهرا(س) در بخشی از زمین دبیرستان کوثر و در بلوار شهید صیاد شیراز قرار دارد.

روزی‌طلب مدیر کل آموزش و پرورش فارس

در سفر مدیر کل آموزش و پرورش فارس به گراش شش ساختمان کمک آموزشی افتتاح شد که نیمی از آن‌ها با کمک مردمی ساخته شده است.

دوشنبه هفدهم بهمن، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی که از ساعت دو تا شش عصر توسط اداره آموزش و پرورش گراش تدارک دیده شده بود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن چند منظوره شادروان کریمیان، نمازخانه مدرسه حسنی، ساختمان اداری امور بانوان، سالن ورزشی سر پوشیده الزهرا(س) و سالن چند منظوره دبیرستان شبانه روزی حضرت ولیعصر(ص) به بهره‌برداری رسید. مراسم افتتاح این پروژه‌ها با حضور مسوولین شهرستان، و حضور بیش از چهارصد نفر از فرهنگیان این شهر در  سالن سراجی برگزار شد.

در سفر روزیطلب، مدیر کل آموزش وپرورش فارس، دست‌نیان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و حق‌پرست مدیر کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، شش پروژه پرورشی، ورزشی و اداری به بهره‌برداری رسید. مهمترین طرح  افتتاح شده سالن ورزشی سر پوشیده الزهرا(س) بود. این سالن با ۷۲۴ مترمربع زیربنای سالن، ۱۴۲مترمربع ساختمان اداری و۱۳۰۰مترمربع محوطه با هزینه‌‌ای بالغ بر۷۰۰ میلون تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس فارس ساخته شد. سالن الزهرا(س) در بخشی از زمین دبیرستان کوثر و در بلوار شهید صیاد شیراز قرار دارد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با ۷۲۰مترمربع زیربنا و ۳۷۰میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ساخته شده است. سالن چند منظوره دبیرستان حضرت ولیعصر(عج) با۲۰۰ مترمربع زیر بنا و هزینه‌ای بالغ بر۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس دو طرح دیگری بود که در روزهای دهه فجر کار خود را آغاز کردند.

در کنار این سه طرح دولتی خیرین باز هم دست آموزش و پرورش را گرفتند و سه طرح نمازخانه مدرسه راهنمایی حسنی با ۲۶۴متر مربع زیربنا با ۱۱۰میلیون تومان اهدایی حاج محمد حسن حسنی، سالن چند منظوره شادروان کریمیان با ۱۷۰متر مربع زیربنا و هزینه ۲۲ میلیون تومان اهدایی حاج احمد، حاج محمد و حاج ابوالحسن کریمیان، همچنین خوابگاه دبیرستان حضرت ولیعصر (عج) اهدایی بانو سلیمی ت با ۷۰متر زیربنا و هزینه ۶۰ میلیون تومان ساخته شده است.

در زمان ورود مدیرکل آموزش و پرورش فارس در سالن سراجی از برخی از خیرین و همراهان اداره آموزش و پرورش تقدیر شد. در این مراسم روزیطلب، مدیر کل آموزش وپرورش فارس در خصوص سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و وظایف فرهنگیان در مواجهه با جنگ نرم دشمنان سخنانی ارائه کرد. او گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. با انقلاب اسلامی، اندیشه الهی در دنیا مطرح شد و گرایش به دین و اسلام در بین جهانیان واضح است. روزیطلب ضمن پخش قسمت‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت آموزش و پرورش، ادامه داد: عدم ابتناء بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، کاستی در همپایی با تحولات محیطی و پایین بودن نرخ بهره‌وری از ضرورت‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور است.

پس از پایان سخنان روزی‌طلب، دست‌نیان مدیر کل نوسازی مدارس نیز گزارشی کوتاه از فعالیت‌های انجام شده ارائه داد. او گفت: امسال بالغ بر ۶۳ باب آموزشی، ورزشی، اداری در استان افتتاح شده و ۳۶۰ کلاس درس با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال به مجموعه آموزش و پرورش استان افزوده شده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

7 نظر

  1. ۹۷ درصد مکان های آموزشی و پرورشی شهر گراش توسط خیر ساخته شده است. مسئولین اداره کل آموزش و پرورش برای رخدمت رسانی به مردم در این شهر با توجه به مشارکت مردم تا به حال چه حمایت های داشته اند ؟؟؟

  2. کل سایت سازمان آموزش و پرورش فارس گشتم. هیچ خبری از شهرستان گراش ارسال نشده بود چرا؟ شهرستان های دیگه اخبر های زیاد و متفاوت داشتند. شاید کار خیرین اصلا گفته نشده است

  3. ما بسازیم،اونا افتتاح کنن!؟تا کی!؟
    شده مث سازمان تبلیغات کل زحمتاش واس بقین ولی فیلم و عکس و ارتقاء درجه واسه برابچ سازمانه!

  4. برنامه های سازمان تبلیغات گراش متاسفانه در حد و اندازه یک شهرستان نیست. خدا را شکر که با حضور نیروی جدید و حضور آقای باقری باز هم دلسوزی های برای این شهر می شود. پیشنهاد می کنم یه قسمت نظر برای کاربرای و بازدید کنندگان این سایت راه اندازی کنید تا راحت بتونند نظرشان به مسئولین بگویند. مثلا من دوست دارم از رئیس اداره آوقاف به خاطر مراسم و زحماتی که کشیدن تشکر کنم یا از رئیس بیمارستان و قائم مقام ایشان به خاطر فعالیت های صادقانه ای که دارند تشکر کنیم

  5. پس از چند سال ساختمان اداره ثبت احوال گراش در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع توسط خیر جناب آقای سلیمی ساخته می شود. سوال من از مسئولین در مورد طرح ساخت این ساختمان است. ۱- الگوی ساخت ساختمان اداری چیست؟ این طرح که در حال حاضر کار می شود در شان یک اداره است ؟ پس معماری اصیل ایرانی کجاست ؟ چرا یک نفر مسئولین نیست تا جنبه های چنین کاری را تذکر دهد و رسیدگی کند؟ اطمینان داشته باشد رفته رفته ساختمان های اداری در گراش مجلل تر می شود . برای قضاوت از شما دعوت می کنم که این ساختمان جنب فرمانداری گراش را مشاهده فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top