بستن

سال‌گرد نیکوی مرد نیکوکار

گریشنا: بازماندگان مرحوم حاج علی‌نقی اسعدی باید مصادف شدن سال‌گرد فوت او با جشن میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) را به فال نیک بگیرند، و در این روز برای گشوده شدن درهای رحمت بر این نیکوکار خدادوست دست به دعا بردارند.

فردا ۲۹ دی‌ماه، سالگرد مردی است که کارهای خداپسندانه‌اش الگوی بازماندگانش است. علی‌نقی اسعدی، فرزند اکبر، در سال ۱۳۰۱ متولد شد. او از دوازده سالگی به کار در دبی مشغول شد، و در طول عمر نود ساله‌اش، خدمات زیادی نه تنها به گراش، بلکه به کل منطقه کرد.

تعمیر کامل مسجد حوض قدیم (ولی‌عصر (عج) کنونی) در سال ۱۳۴۵، ساخت دبیرستان دخترانه با هفت کلاس در قیر و کارزین در سال ۱۳۸۳، تعمیر حسینیه سنگ‌آوی، همیاری جهت مرمت مسجد جمعه، خرید چند باب منزل جهت اسکان نیازمندان، پرداخت کمک‌هزینه‌ی خرید منزل جهت نیازمندان، واگذاری ۲۵۰۰ متر مربع زمین جهت ساخت اداره گذرنامه لار، واگذاری چند قطعه زمین جهت سادات، ساخت سرویس بهداشتی مسجد ولی عصر (عج)، مشارکت در ساخت آشپزخانه مسجد ولی عصر (عج)، و همچنین مشارکت در ساخت طاق ورودی مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) بخشی از اقدامات خیر این مرحوم است.

5 نظر

  1. خدا رحمت کند ایشان را

    مرد خوب و قوی حافظه ای بود

    شاید باورتان نباشد چند ماه قبل از اینکه به رحمت خدا برود ایشان را با اینکه اصلن نمی توانستن راه بروند توی ماشین پسرش(حاج رحمت ) دیدم و بعد از معرفی خودم خاطرات و خرید یک زمین که برای مرحوم پدرم خریده بود با متراژ دقیق بیان می کرد ( ۵۰ سال قبل)
    و بیشتر گراشی ها ایشان را به عنوان یک مدیر تجاری و هوش کسب و کار می شناسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top