بستن

صاحبان مشاغل خانگی وام می‌گیریند

ایزدی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گراش از پرداخت وام قرض‌الحسنه توسط بانک‌های عامل، به متقاضیان اشتغالزایی در قالب طرح حمایت از مشاغل خانگی خبر داد. به نقل از رویدادشهر، ایزدی درباره این طرح توضیح داد: بر اساس آنچه مجلس به تصویب رسانده، مشاغل و کارهایی از نظر قانون خانگی تلقی می‌شوند که از یک سو باید تنها توسط اعضای خانواده و بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان در محیط خانگی انجام شوند و از سوی دیگر کالای تولید شده برای عرضه، فروش و بازاریابی به خارج از محیط مسکونی منتقل شود.

سرپرست اداره صنعت معدن گراش گفت: سقف تسهیلات تا مبلغ چهل میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه می باشد.

ایزدی از افرادی که در هنر قالی بافی فعالیت دارند و دارای مدرک فنی حرفه ای می باشند خواست که جهت ثبت نام اولیه در سامانه http://www.mashaghelkhanegi.ir اقدام نمایند. گفتنی است مشاغل خانگی تعریف شده در این سامانه ۲۱۴ مورد را در بر می‌گیرد که صنایع دستی و فرش دستباف، تولیدی در زمینه‌های صنعت و کشاورزی و دامپروری. فناوری اطلاعات، خدمات فرهنگی و هنری و خدمات بخش‌های کشاورزی و دامپروری را شامل می‌شود. این سامانه به جز وزارت بازرگانی با دستگاه‌های اجرایی دیگری مانند جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز مرتبط است.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره صنعت، معدن و تجارت گراش واقع در خیابان بسیج مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۲۱۰۶۱ تماس حاصل فرمایند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top