بستن

این هفته فوتبال: انتقام هلال‌احمر، شکست اتحاد پیش از شهرآورد

گریشنا: دور برگشت رقابت‌های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان فارس با یک برد و یک شکست برای نمایندگان گراش آغاز شد.

مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان برای دو هفته تعطیل است تا بعد از امتحانات که تیم‌های گراشی آماده برگزاری شهرآورد با یکدیگر می‌شوند.

انتقام هلال‌احمر

به گزارش مجید افشار؛ در ادامه مسابقات فوتبال نوجوانان برتر استان تیم هلال‌احمر در اولین بازی برگشت خود میزبان تیم غدیر فسا بود که با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی رسید.

جهانگیر نجفی و ایمان نجفی از فیروز‌آباد، مهرزاد جامعی از خنج و مجید افشار از گراش به عنوان داور چهارم کار قضاوت این بازی را به‌عهده داشتند.

تیم هلال‌احمر از همان ثانیه‌های اول بازی خوبی را شروع کرده بود تا این‌که در ثانیه‌‌ی چهل‌وهفت بازی، با گل‌زنی رضا سوزنده این تیم به گل اول رسید، پانزده دقیقه بعد تیم هلال‌احمر صاحب ضربه پنالتی شد که دروازه‌بان حریف ضربه پنالتی احمد‌رضا محمودی دروازه‌بان و کاپیتان هلال‌احمر را دفع کرد در ادامه بازی پایاپایی در جریان بود که در دقیقه‌ی چهل در حالت تک به تک گل دوم هلال‌احمر را محمد آتشی به ثمر رساند که بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در این مسابقه چند تعویض صورت گرفت،امیر حسن حسن‌نژاد جای خود را به فخری داد و مهدی محمدی به جای ابراهیم کامیاب به زمین آمد، فرزاد آذری هم به جای علی‌رضا احمدی بازی کرد.

احمد‌رضا محمودی دروازه‌بان، سید امیر‌حسین جهانبانی، محسن محمدی، مسعود مالدار، مجید غلامی‌زاده، علی زاهدی، علی فخری، رضا سوزنده، محمد آتشی، علی‌رضا احمدی، ابراهیم کامیاب در این بازی برای تیم هلال‌احمر بازی کردند.

شکست سنگین اتحاد در جهرم

اما اتحاد دیگر نماینده‌ی تیم فوتبال نوجوانان در مصاف با تیم شهرداری جهرم  در زمین اختصاصی شهرداری مقابل حریف خود شکست خورد.

تیم اتحاد در حالی که دروازه‌بان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با نتیجه‌ی سنگین پنج بر یک شکست را پذیرفت، تک گل اتحاد را علی حسین‌زاده به ثمر رساند.

کادر فنی تیم اتحاد از عملکرد داوری که از شهرستان داراب کار قضاوت این بازی را بر‌عهده داشت ناراضی بود،در این بازی حمیدرضا پزشک بازیکن و حامد بابا‌احمدی از اعضاب کادر فنی اتحاد از زمین بازی اخراج شدند.

داوران در شیراز

داوران گراشی عبدالحمید عبدالی، محمد کاظم عابد و محمد جواد افشار  بازی دو تیم فدک شیراز و گلستان مرودشت را قضاوت کردند.

به گزارش مجید افشار؛داوری بازی دو تیم فدک شیراز و گلستان مروردشت از سری مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان استان را عبدالحمید عبدالی، محمد کاظم عابد،محمد جواد افشار از گراش و جلیل توکل از شیراز قضاوت کردند.

این بازی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، داور مسابقه دو اخطار به فدک شیراز و یک اخطار به گلستان مرودشت نشان داد، کار نظارت داوران را استاد ولی‌الله خلیفه بر‌عهده داشت که او هم از تیم داوری گراش رضایت کامل را داشت.

 

نتایج تیم‌های گراشی در لیگ برتر نوجوانان فارس

نتایج هفته اول(+):  اتحاد گراش ۲- شهرداری جهرم ۰/ غدیر فسا ۳- هلال‌احمر گراش ۰

نتایج هفته دوم(+): هلال‌احمر گراش ۲- اتحاد گراش ۱

نتایج هفته سوم(+): اتحاد گراش ۵-کوثر آزادی نیریز ۳/ پیروانی شیراز ۳- هلال احمر گراش ۱

نتایج هفته چهارم (+): هلال احمر ۵- شهرداری جهرم۲/ شهید رضایی فیروزآباد ۲- اتحاد گراش ۱

نتایج هفته پنجم (+): اتحاد گراش ۴- غدیر فسا ۰

نتایج هفته ششم (+): کوثر آزادی نی‌ریز ۳- هلال احمر گراش ۲

نتایج هفته هفتم (+): هلال احمر  گراش ۲- شهید رضایی فیروزآباد ۱/ پیروانی شیراز ۳- اتحاد گراش۲

نتایج هفته هشتم: (+): هلال‌احمر گراش ۲- غدیر فسا ۰/ شهرداری جهرم ۵ -اتحاد گراش ۱

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top