پس از چهل روز بار دیگر با فرا‌رسیدن اربعین حسینی امشب و فردا صدای عزاداری و سینه‌زنی و زنجیر‌زنی برای اباعبدالله‌الحسین(ع) و اسرای کربلا در هیئت‌ها،حسینیه‌ها و تکایا در شهر به گوش خواهد رسید.

سازمان تبلیغات اسلامی گراش لیست برنامه‌‌های برگزاری مراسم اربعین و دسته‌های عزاداری را برای گریشنا ارسال کرده است؛بر اساس این برنامه در حسینیه‌ها و تکایا مراسم سخنرانی از ساعت ۲۰ شروع خواهد شد،در حسینیه‌ی اعظم حجت‌الاسلام علم‌الهدی سخنرانی خواهد کرد، حسینیه‌ی ولی‌عصر(عج)؛حجت‌السلام عمادی،حجت‌السلام صفایی در حسینیه‌ی حضرت علی‌اکبر(ع) سخنرانی خواهد داشت و حجت‌السلام و‌المسلمین معصومی در حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) به سخنرانی می‌پردازد در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع)، تکیه‌ی شهدا و حسینیه‌ی حاج علی‌رضا در کوچه جنب داروخانه دکتر لطافت نیز مراسم سخنرانی برگزار می‌شود.

چهار هیات در دسته‌های سینه‌زنی و زنیجیر‌زنی نیز امشب از ساعت ۲۰:۳۰با برنامه‌های سوگواری ارادات خود را به امام‌حسین(ع) و شهدای کربلا ابراز خواهند داشت.

هیات زنجیر‌زنی حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) در خیابان بسیج، هیات سینه‌زنی مسجد محمد رسول‌الله(ص) در محله بندوشیخ، هیات سینه‌زنی ثابت و زنجیر‌زنی حیدر کرار(ع) در حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) و هیات زنجیر‌زنی محبین حضرت علی‌اکبر(ع) در شهرک پردیس از جمله‌های هیات‌هایی هستند که در اربعین حسینی فعال خواهند بود.

فردا در روز اربعین، ساعت ۹ صبح عاشقان و عزاداران حسینی در هیات زنجیر‌زنی حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) مراسم زنجیر‌‌زنی برگزار خواهند کرد.

13920815 Sinehzani Moharram 7