بستن

سوگواری اربعین حسینی در گراش

پس از چهل روز بار دیگر با فرا‌رسیدن اربعین حسینی امشب و فردا صدای عزاداری و سینه‌زنی و زنجیر‌زنی برای اباعبدالله‌الحسین(ع) و اسرای کربلا در هیئت‌ها،حسینیه‌ها و تکایا در شهر به گوش خواهد رسید.

سازمان تبلیغات اسلامی گراش لیست برنامه‌‌های برگزاری مراسم اربعین و دسته‌های عزاداری را برای گریشنا ارسال کرده است؛بر اساس این برنامه در حسینیه‌ها و تکایا مراسم سخنرانی از ساعت ۲۰ شروع خواهد شد،در حسینیه‌ی اعظم حجت‌الاسلام علم‌الهدی سخنرانی خواهد کرد، حسینیه‌ی ولی‌عصر(عج)؛حجت‌السلام عمادی،حجت‌السلام صفایی در حسینیه‌ی حضرت علی‌اکبر(ع) سخنرانی خواهد داشت و حجت‌السلام و‌المسلمین معصومی در حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) به سخنرانی می‌پردازد در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع)، تکیه‌ی شهدا و حسینیه‌ی حاج علی‌رضا در کوچه جنب داروخانه دکتر لطافت نیز مراسم سخنرانی برگزار می‌شود.

چهار هیات در دسته‌های سینه‌زنی و زنیجیر‌زنی نیز امشب از ساعت ۲۰:۳۰با برنامه‌های سوگواری ارادات خود را به امام‌حسین(ع) و شهدای کربلا ابراز خواهند داشت.

هیات زنجیر‌زنی حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) در خیابان بسیج، هیات سینه‌زنی مسجد محمد رسول‌الله(ص) در محله بندوشیخ، هیات سینه‌زنی ثابت و زنجیر‌زنی حیدر کرار(ع) در حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) و هیات زنجیر‌زنی محبین حضرت علی‌اکبر(ع) در شهرک پردیس از جمله‌های هیات‌هایی هستند که در اربعین حسینی فعال خواهند بود.

فردا در روز اربعین، ساعت ۹ صبح عاشقان و عزاداران حسینی در هیات زنجیر‌زنی حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) مراسم زنجیر‌‌زنی برگزار خواهند کرد.

4 نظر

    1. در لیست برنامه‌هایی که از سازمان تبلیغات برای گریشنا فرستاده شد اسامی سخنران‌ها ذکر نشده بود و نام چند سخنرانی که در خبر آمده است هم برحسب اطلاعات مردمی به خبر اضافه شده است. ممنون از اطلاع‌رسانی شما جناب آقای محمد اگر اطلاعات بیشتری داشتید برای تکمیل خبر می‌توانید برای گریشنا ارسال کنید.

  1. خدایا: به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ، بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است، حسرت نخورم، و مُردنی عطا کن که، بر بیهودگیش، سوگوار نباشم.بگذار تا آن را، خود انتخاب کنم، اما آنچنان که تو دوست می داری

  2. با سلام و تشکر از اعلام نام این هیات چرا از مراسم روز اربعین (توسط هیات محبین حضرت علی اکبر(ع) )در شهرک پردیس که با شکوه خاصی برگزار شد نام نبردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top