بستن

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گراش در فداغ

گریشنا:مهندس جمشیدی ریئس بنیاد مسکن شهرستان گراش از  روستای فداغ بازدید کرد و در جریان مشکلات و کمبود‌های این روستا قرار گرفت.

بر‌اساس خبر منتشر شده در سایت مردمی فداغ؛سی‌ام آذر در دفتر شورای اسلامی فداغ در جلسه‌ای با حضور ریاست بنیاد مسکن شهرستان گراش و اعضای شورای اسلامی فداغ مسائل و مشکلات روستای فداغ بررسی و راهکار‌هایی برای حل آن پیشنهاد و مطرح شد.

این جلسه فرصتی برای بیان و رفع برخی از مشکلات و کمبودهای موجود در روستا را فراهم کرد و بعد از در میان گذاشتن مسائلی چون پیگیری عملیات اجرائی آسفالت‌کشی و ساخت بلوار در خروجی فداغ- ارد و بررسی مشکلات مالکین زمین در چاه‌نبی،جمشیدی برای پیشرفت و آبادانی روستای فداغ در زمینه‌های مختلف به اهالی و منتخبین مردم در شورای اسلامی روستا قول مساعد داد و گفت:«طی جلسه‌ای با مالکین و صاحبان زمین در چاه‌نبی این مشکل را نیز به زودی پیگیری می‌کند.»

بعد از اتمام جلسه، جمشیدی از پروژه‌های عمرانی در دست احداث روستا بازدید کرد و همچنین در حضور او عملیات اجرایی تعریض میدان مرکزی فداغ واقع در فلکه‌ی امام‌ حسین(ع) نیز کلید خورد.

4 نظر

  1. محمودی که با فداغ و فداغی خوب نبود
    به امید اینکه جناب جمشیدی با مردم فهیم فداغ همکاری وتعامل نماید.
    انشالله که در کارش موفق باشد

  2. بادرود ..اینک که ماه صفر رو به پایان است در گذشته در شب اخر ماه صفر در فداغ زنها صفر ا در میکردند ودر غروب انروز در ظرفی اتش میکردند واسفند روی اتش میریختند وهمه اطا قها میگشتند ومیگفتند . صفر ا در قضاه ا در بلا ا در جو ا جا گندم ا در وبعد خا کستر انرا ۷ قدم دور تر از منزل میریختند وبدین نحو سنگینی ونحسی ماه محرم وصفر را در میکردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top