بستن

شورای فداغ قول داد: چمن مصنوعی تا یک سال دیگر

گریشنا:با تلاش شورای شهر اسلامی فداغ و کمک خیرین زمین چمن مصنوعی فوتبال تا یک سال دیگر در فداغ احداث خواهد شد.

جهان‌‌پناه رئیس شورای شهر فداغ در صحبت با خبرنگار گریشنا گفت:« با پیگیری‌های انجام شده و کمک چند تن از خیرین زمینی در مجموعه ورزشی ده هکتاری فداغ برای احداث زمین فوتبال در روستای فداغ خریداری شده است، که تا یک سال دیگر  بعد از اتمام طرح احداث خواهد شد»

جهان پناه در ادامه می‌گوید:«خرم نوشادی عضو شورای ورزشی فداغ مسئولیت پیگیری عملیات اجرایی و راه‌اندازی این زمین فوتبال را بر‌عهده دارد.»

او با اشاره به جلسات برگزار شده مبنی بر اجرایی کردن این طرح در فرمانداری گراش بیان کرد:« استارت کار زده شده است و در حال حاضر منتظر مهندس ساختمان هستیم برای انجام اصول فنی،مهندسی و نقشه‌کشی برای شروع کار.»

جهان پناه مهم‌ترین مشکل سر راه انجام دادن این طرح، نداشتن پشتوانه‌ی مالی و کمبود بودجه می‌داند و در ادامه از راکد ماندن ساخت‌وساز مجموعه‌ی ورزشی ده هکتاری طی دو سال گذشته گله‌ می‌کند و از مسئولین تقاضا می‌کند برای بیشتر شدن امکانات رفاهی و ورزشی در این روستا اقدامات لازم را انجام دهند تا طرح مجموعه‌ی ورزشی ده هکتاری نیز زودتر به سرانجام برسد.

بیست‌وششم آذر ماه خبر خرید زمین با کمک‌هزینه‌های خیرین،مختار تقی‌نژاد و حیدر کرم‌پور به منظور احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در سایت مردمی فداغ منتشر شد.

 

 

 

 

 

4 نظر

  1. الحق والنصاف شورای فداغ فعالترین پویاترین بروزترین و کاربلدترین شورا از زمان قبل انقلاب تابحال در تاریخ فداغ بوده است.ودر این میان عضویت جناب آقای جهان پناه که فردی تحصیلکرده و از نظرمالی متمول واز نظر لابی در سطح بالا میباشد تاثیر صدچندانی در سازندگی فداغ دارا میباشد.لقب سردار سازندگی واقعا برازنده همایون جهانپناه میباشد.متحول شدن سیمای شهری در فداغ را به عینه میتوان مشاهده نمود.
    تشکراز گریشنا که به اخبار فداغ هم میپردازد.تشکر

  2. بنده هم با مهدی موافقم واقعا این شورا ودر راس آن جناب آقایان جهانپناه وخرم نقش بسزایی در عمران ده ایفا میکنند.
    خصوصا جناب جهانپناه از سطح لابی بالایی با ادارات و خیرین برخوردار میباشد.تاجایی که بنده اطلاع دارم قول مبالغ کلان از فداغیهای بندرعباس گرفته است.خداوند این عزیز زحمتکش را انشاالله حفظ نماید.
    فتبارک الله احسن الخالقین
    ومن الله توفیق_موفق باشید

  3. تشکر فراوان از جناب آقای جهان پناه که تمامی آبادانی ده مرهون زحمات این بزرگوار هستیم که با تلاش وپشتکار بسیار باعث تحول در دهستان شده است.
    انشالا که بقیه اعضا شورا هم مثل آقاهمایون تلاش کنند تا شاهد فداغی آبادتر از قبل باشیم البته همت و کمک مردم فهیم فداغ تاثیر بسزایی در تمام امور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top