بستن

محدودیت ترافیکی در محور اوز- خنج

گریشنا: گردنه وراء درمحور اوز- خنج به دلیل عملیات اصلاح ترانشه به مدت ۲ماه مسدود است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، داریوش نصر مدیر کل به همراه علی‌پور رئیس اداره راه وشهرسازی اوز از گردنه وراء بازدید کردند.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت:«درمحور اوز- خنج حدفاصل گردنه وراء به دلیل اجرای عملیات اصلاح ترانشه‌های موجود در مسیر و ایمنی هرچه بیشتر درحال حاضر مسدود شده و عبور ومرور از مسیر قدیم این محور در جریان است. مهندس نصر ادامه داد طبق پیش‌بینی‌های انجام شده عملیات کوه بری و اصلاح ترانشه‌ها حدود ۲ ماه به طول می‌انجامد که امیدواریم بتوان با برنامه‌ریزی‌های که انجام داده‌ایم در کمترین زمان شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند خواست که بارعایت نکات ایمنی و توجه به تابلوهای نصب شده در مسیر، همکاری لازم را با نیروهای ایمنی اداره کل انجام دهند تا سفری ایمن و بدون هرگونه مشکل را برای خود فراهم

درادامه علی پور رئیس اداره راه وشهرسازی اوز افزود: درطول محور حدود۲۴ هزارمترمکعب خاکبرداری درقالب اصلاح ترانشه انجام می گیرد.

در محور اوز- خنج حدفاصل گردنه وراء به دلیل نوع خاک منطقه، بارندگی یا تغییر ناگهانی هواسبب ریزش کوه می گردد که این موضوع مارا با مشکلاتی روبه روکرده بود که با تضمینی که ازسوی اداره کل راه وشهرسازی لارستان گرفته شد سعی در برطرف کردن این مشکل واصلاح ترانشه ها داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top