بستن

افتتاح مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی دختران استان فارس

گریشنا:مراسم افتتاحیه مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی دختران استان،یادواره شهیده نورسته خواجی در رده نونهالان و نوجوانان با حضور ده تیم از شهرستان‌های استان، امروز در خانه‌ی بانو حاجیه رضوی برگزار شد. این بازی‍‌ها به مدت دو روز به صورت دوره‌ای تا شناخت تیم قهرمان ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش؛در این مراسم،سلیمان کرمی معاونت فرماندار، اکبری ریاست اداره ورزش و جوانان، رحمانی بخشدار مرکزی، خانم باقری نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان فارس، موغلی رئیس هیئت پینگ پنگ گراش، زاهدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین شهرستان اصحاب رسانه و خانواده ورزشکاران حضور داشتند.

برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و بعد از آن اکبری ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی گفت:«امیدواریم که میزبانی شایسته برای این مسابقات باشیم.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشی از خصوصیات اخلاقی شهیده نورسته خواجی گفت:«یکی از محسنات او توجه به صله رحم و دستگیری مستمندان بود که سرانجام در سال ۱۳۶۶ در جریان راهپیمایی برائت از مشرکین در خانه امن الهی به دست عمال آل سعود به شهادت رسید.»

اکبری در پایان با تشکر مجدد، برای مسئولین و دست اندرکاران این مسابقات به خصوص رئیس و نایب رئیس و اعضاء هیئت پینگ پنگ شهرستان به ویژه باقری نایب رئیس هیئت استان و نقیبی مسئول برگزاری مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

مهندس کرمی معاونت فرمانداری شهرستان گراش نیز با اشاره به جایگاه ورزش گراش به خصوص پینگ‌پنگ در استان و کشور و اظهار امیدواری در جهت بسط و توسعه ورزش بانوان گفت:«امید است که با همکاری مسئولین ورزش شهرستان بتوانیم این رشته را ارتقاء بخشیم.»

در پایان خانم باقری نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان از میزبانی خوب گراش در امر برگزاری مسابقات تقدیر و قدردانی کرد و برای ورزشکاران شرکت‌کننده آرزوی موفقیت کرد.

4 نظر

  1. چه جوره اون چن تا مسئولینی که نشستن می تونن بازی ها و افتتاحیه رو نگاه کنن اما بقیه دوستداران مذکر پین پونگ نمی تونن! یعنی اون مسئولین مَحرمن دیگه!؟

    1. با سلام و احترام.
      جناب آقای غریبه.
      در اصل دیدگاه هایی که با نام حقیقی نوشته نمی شود نباید پاسخ داد اما اینجانب عرض کنم که متن خبر قبل که در گریشنا و خبرگزاری های دیگر هم زده شده اگر خوب دقت کرده بودین اینجور دیدگاهی رو مطرح نمی کردین.
      متن خبر قبل مربوط به مسابقات دختران پینگ پنگ در گراش:
      رقابت دختران پینگ‌پنگ‌باز استان فارس در گراش

      گریشنا:گراش از فردا بیست‌ویکم آذر ماه میزبان مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان دختر استان فارس خواهد شد.

      به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش؛ این مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان پینگ‌پنگ بانوان استان فارس یادواره شهیده نورسته خواجی از فردا به مدت دو روز در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار می شود.

      مراسم افتتاحیه این مسابقات پنج شنبه مورخ ۲۱ / ۹ / ۹۲ ساعت ۷:۳۰ صبح با حضور مسئولین و عموم اجرا خواهد شد.

      تماشای این مسابقات برای عموم بانوان آزاد است و از نکات قابل توجه این است که این سری از مسابقات برای اولین بار در تاریخ پینگ پنگ بانوان گراش برگزار می‌شود.
      ************************
      اگر دقت کنین نوشته شده است مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین و عموم( عموم رو دقت کنید) اجرا خواهد شد.
      در سطر بعد آن نوشته شده است تماشای مسابقات برای عموم بانوان ( عموم بانوان را دقت کنید) آزاد است.
      ************************
      اولاً باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که مسئولین فقط برای افتتاحیه بودند و در مسابقات حق شرکت نداشته اند که محرم باشند.
      دوماً شما اگر انصاف به خرج می دادین با دید مثبت به این مسابقات نگاه می کردین.
      این دختران زیر ۱۴ سال می باشند که همه ی آن ها باید به دید خواهر به آن ها نگاه کرد.
      همیشه لیوان خالی را نبینید.البته لیوان خالی وجود نداشته است.

      1. نحوه کار ونفس کار خوب است واین کار برای شهرمان خوب است و به دوستان سفارش می کنیم کارهای خوب دیگران را زیر سوال نبرند.بچه ههای تنیس واقعا خسته نباشید وکار شما بسیار ارزنده است ومردم متاسفانه قدرشناس نیستند وفقط دنبال بهانه گیری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top