بستن

روز دانشجو در دانشگاه آزاد گراش

 گریشنا:در اولین برنامه و فعالیت بسیج دانشجویی پایگاه شهید حسن زاده از ورزشکاران و مقام ‌آورندگان رشته‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی گراش تقدیر شد.

به گزارش محمد کاظم مقدسی خبرنگار گریشنا؛ این برنامه در  ساعت ۱۹:۴۵ در روز دانشجو با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان گراش و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از اساتید و دانشجویان برگزار شد، فاطمه زمانی مسئولیت اجرای این برنامه را برعهده داشت.

شیرشمسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گراش با خیر مقدم از حجت‌الاسلام حسینی از اساتید و دانشجویان جهت حضور در این برنامه تشکر کرد و سخنانی را در مورد اهمیت روز دانشجو بیان کرد.

بعد از او حجت الاسلام حسینی به ایراد سخنرانی پرداخت و قسمت پرسش و پاسخ و جواب دادن او به تعدای از سوالات شرعی دانشجویان مورد استقبال قرار گرفت.

بعد نوبت به پذیرایی رسید و در همین حین فاطمه ابراهیمی یکی از دانشجویان این دانشکده نیز برنامه‌ای را اجرا کرد. و در پایان از ورزشکاران دانشجویی که در مسابقات بین‌دانشگاهی به مناسبت روز دانشجو در رشته‌های فوتسال و پینگ‌پنگ موفق به کسب مقام شده بودند جوایزی اهدا شد و همچنین از فاطمه ابراهیمی، محسن دهقانی، سحر انصاری نیز به عنوان فعال فرهنگی و دانشجوی برتر تقدیر شد.

 

5 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top