بستن

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ تنیس روی میز

کلاس داوری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور ۱۸ نفر از دبیران تربیت بدنی به مدت ۳ روز درمحل کانون آینده سازان برگزار شد. به نقل از وب‌سایت اداره آموزش و پرورش؛ در این دوره که با همکاری کارشناسی تربیت‌بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش برگزار شد، دبیران تربیت بدنی با آخرین قانون و مقررات رشته تنیس روی میز به صورت تئوری و عملی آشنا شدند. در این دوره با اعزام مدرس از فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و دبیران تربیت بدنی از شهرستان‌های جهرم، سروستان، گراش و بخش اوز در این دوره حضور داشتند. در پایان دبیران در آزمون عملی وتئوری شرکت کردند که در صورت موفقیت به آنان کارت داوری درجه ۳ اعطا خواهد شد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

2 نظر

  1. با سلام و احترام.من که در جریان کار پینگ پنگ گراش هستم مجوز کلاس داوری رو مرتضی موغلی رئیس هیئت پینگ پنگ گراش گرفته اند که الان در خدمت مقدس سربازی بسر میبرند و الانه در هیچ جایی اسمی از هیئت پینگ پنگ گراش برده نشده است.

    1. همانطور که در خبر ذکر شده منبع خبری ما سایت آموزش و پرورش بوده. اگر این اطلاع رسانی از طرف وبلاگ هیئت پینگ پنگ یا اداره ورزش و جوانان هم انجام شده بود، دست ما برای انتشار این خبر بازتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top