بستن

منتخبین سی‌وششمین مسابقات سراسری قرآن کریم

گریشنا:اسامی منتخبین سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مرحله‌ی شهرستانی و استانی که به ترتیب در بیست و هشت مهر ماه و سوم آذر ماه در دو مقطع بزرگسالان و شکوفه‌ها برگزار شده بود، اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه‌ی شهرستان گراش؛ این مسابقه در دو مقطع سنی بزرگسالان(افراد بالای ۱۶ سال) و مقطع شکوفه‌ها (زیر ۱۶ سال)انجام شد.

در حفظ جز یک مقطع بزرگسالان، محمد حسن سبزواری، عادل نجاتی و در مقطع شکوفه‌ها فاطمه‌ خدمتی، سار ا جعفر‌زادگان، مرضیه میری پذیرفته شدند. در حفظ جز دو قرآن زهرا فیروزی و زهرا مهروری از مقطع شکوفه‌ها و در حفظ دو جز و نیم قرآن کریم زهرا افشار از مقطع شکوفه‌ها و حفظ جز پنجم نیز حامد محمود‌زاده در مقطع بزرگسالان و راضیه حیدری در مقطع شکوفه‌ها موفق شدند.

 درحفظ ده جز راضیه صفر‌پوری مقطع بزرگسالان، حفظ بیست جز مجتبی‌خاکی‌نهاد و صدیقه پروین در مقطع بزرگسالان و حفظ کل قرآن راضیه حسینی در مقطع بزرگسالان جز منتخبین قرار گرفتند.

اما در رشته‌ی قرائت سید ذبیح‌اله سعادت، محمد خوش‌اندام، محمد عالمی، خدیجه قدسی، زینب موغلی، لیلا حسنی در مقطع بزرگسالان و سعید شکاری، علی‌اصغر صادقی، علی دارشی، الهه محمودی، فاطمه محمودی در مقطع شکوفه‌ها توانستند به مرحله‌ی بعد راه یابند.

همچنین رشته‌ی ترتیل محمد‌رضا سلطانی‌نژاد، روح‌اله حسین‌پور، محمد عارف درویشی و نرگس رنجبران، آمنه سلیمی، عذری رمضانی، طاهره عالی‌زاده، فاطمه ستوده در مقطع بزرگسالان و مهدی زهراوی، هادی افشار، محمد بهزادی، محمد انصاری، زهرا ابراهیمی، فاطمه بهمن‌پور، مرضیه شهبازی در مقطع شکوفه‌ها به موفقیت رسیدند.

در رشته‌ی اذان، در پایه‌ی بزرگسالان، حامد حسینی، حمید انصاری، مسلم عباسی  و در پایه‌ی شکوفه‌ها علی نام‌آور، سهیل سهیلی، فرهاد وقار‌فرد برتری خود را  نشان دادند.

علی کیانی‌فر مسئول امور فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه‌ی گراش  گفت:« در رشته‌های حفظ ۲۰ و ۱۰ جز،  ترتیل و حفظ کل قرآن، منتخبین در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان توانستند به مرحله‌ی استانی نیز راه پیدا کنند.

در رشته‌ی مفاهیم تخصصی مرحله‌ی شهرستانی، زهرا خواجه‌زاده، ساره حسینی و سمیه حسین‌زاده به عنوان سه نفر برگزیده انتخاب شدندکه توانستند به مرحله استانی راه یابند.

این مسابقات سراسری قرآنی با همکاری و هماهنگی اداره‌ی اوقاف و امور خیریه گراش و اداره‌ی آموزش و پرورش برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top