بستن

این هفته با فوتبال گراش

گریشنا: با پایان حضور هلال‌احمر در لیگ دسته سوم کشوری و برگزار نشدن مسابقات لیگ باشگاهی تنور فوتبال گراش با برگزاری لیگ برتر نوجوانان فارس و حضور داوران در مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر برزگسالان گرم است. یک برد پرگل برای نوجوانان اتحاد مهمترین خبر این هفته بود.

برد خانگی و درخواست حمایت

در ادامه‌ی مسابقات نوجوانان برتر استان تیم اتحاد گراش در زمین خود  ۴ بر صفر غدیر فسا رو درهم کوبید.  این بازی جمعه ۸ آذر در ورزشگاه شهدای گراش برگزار شد. گل‌های اتحاد را حمید پزشک و علی حسین زاده هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

احمد غلامی سرمربی نوجوانان اتحاد درباره این بازی گفتک «بازی در اختیار ما بود و هم از نتیجه و هم از بازی بچه‌ها راضی هستم. انشاالله این روند در بازی‌های بعد ادامه داشته باشد.»

سرمربی نوجوانان اتحاد خواستار حمایت مادی و معنوی پیشکسوتان، مسئولین و موسسات خیریه از نمایندگان گراش به ویژه در رده پایه فوتبال شد. او گفت: «تا اینجای کار سه میلیون بدهی داریم و اگر این روند ادامه یابد احتمال انصراف و کناره‌گیری از لیگ برتر نوجوانان وجود دارد.»

دیگر نماینده گراش هلال احمر این هفته استراحت داشت و هفته‌ی بعد مهمان کوثر آزادی نی‌ریز خواهد بود. اتحاد هفته‌ی بعد استراحت خواهد داشت.

داوران در لیگ‌های فارس

در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال فارس بازی بین دو تیم نشاط مهر و اتحاد فسا به داوری عبدالحمید عبدالی و به کمک مجید افشار و محمدکاظم عابد در شهرستان مهر برگزار شد. داورچهارم جواد افشار نیز از گراش بود. این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اتحاد فسا به پایان رسید. 

در مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس دیدار دو تیم ستاره جنوب لامرد و مقاومت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. وحید نادری با کمک محمد زارع و علی ایرانمنش از شیراز داوران این بازی بودند. عبدالرضا حسین پور  به عنوان داور چهارم و مهدی مهروری به عنوان سرپرست بازی، در برگزاری این مسابقه همکاری داشتند.

نتایج تیم‌های گراشی در لیگ برتر نوجوانان فارس

نتایج هفته اول(+):  اتحاد گراش ۲- شهرداری جهرم ۰/ غدیر فسا ۳- هلال‌احمر گراش ۰

نتایج هفته دوم(+): هلال‌احمر گراش ۲- اتحاد گراش ۱

نتایج هفته سوم(+): اتحاد گراش ۵-کوثر آزادی نیریز ۳/ پیروانی شیراز ۳- هلال احمر گراش ۱

نتایج هفته چهارم (+): هلال احمر ۵- شهرداری جهرم۲/ شهید رضایی فیروزآباد ۲- اتحاد گراش ۱

نتایج هفته پنجم (+): اتحاد گراش ۴- غدیر فسا ۰

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top