بستن

عکس‌های عاشورایی آغازگر نگارخانه آبشار اندیشه

گریشنا: همراه با آغاز اولین نمایشگاه عکس عاشورایی، نگارخانه آبشار اندیشه گراش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا نمایشگاه عکس با عنوان «نگاهی نو به آئین عزاداری گراش» امروز دهم آذر ماه در نگار‍‌خانه‌ی فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه افتتاح شد. در این افتتاحیه که با بیست دقیقه تاخیر برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، کریم‌فرد فرماندار گراش، مسئولین ارگان های مختلف و دانشجویان دانشگاه آزاد و گروهی از عکاسان حضور داشتند.

بعد از انتشار فراخوان این نمایشگاه در هفدهم آبان ماه بیست‌وسه عکاس گراشی برای حضور در این نمایشگاه عکس‌های خود را به دبیر‌خانه فرستادند و از ۱۲۳ عکس ارسال شده پنجاه و یک عکس مورد تایید داوران قرار گرفت که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه عکاسان عکس هایی که روایتگر مراسم‌های دهه اول محرم در گراش است را میهمان قاب دوربین کرده و  به معرض نمایش گذاشته‌اند.

کریمی فرد فرماندار گراش طی مصاحبه با خبرنگار گریشنا گفت:برپایی این نمایشگاه کار خیلی قشنگ و خوبی است. عکاسان گراشی خیلی عالی کار کرده‌اند. نگاه هر از یک عکاسان از زاویه‌ای خاص بوده است. این عکس ها حس و حال محرمی را خیلی خوب نشان می‌دهد.

کریمی فرد نیز در خصوص عکس ها به بیان این نکته اشاره کرد که : عکس های جامع را بیشتر می‌پسندم. چون هم جامع و کامل اند هم بهتر مراسم را نشان می‌دهند.

بعد از بازدید از عکس‌ها اکثر مسئولین فرم نظرسنجی را پر کرده و متنی را به یادگار نوشتند.

این نگار‌خانه از شنبه تا جمعه، نهم تا پانزدهم آذر ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ باز است و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن و آثار مورد نظرشان را خریداری کنند.

در حاشیه‌ی این نمایشگاه عکس‌های مسلم پورشمسی از فعالیت‌های نمایشگاه عاشورایی روایت آفتاب که سال قبل در پارک شهر برگراز شد نیز به معرض نمایش گذاشته شده است.

اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، کانون فرهنگی و مذهبی روایت آفتاب و فرهنگسرای آبشار اندیشه برگزارکننده این نمایشگاه هستند.

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top