بستن

پوشش ویژه عاشورای گراش در گریشنا

عاشورا نقطه اوج شور حسینی است. روزی که شهر تنها یک رنگ است و یک حس: سیاه اندوهناک

سایت گریشنا در نظر دارد با یاری همکاران خود و شما خوانندگان همراه مراسم روز عاشورا را در بسته‌ای خبری پوشش دهد. می‌خواهیم خوانندگان گریشنا چه آن‌ها که در ایران عزیز و شهر گراش هستند چه همشهریان حاضر در تمامی دنیا همنوا با «یا حسین، یا حسین» سینه‌زنان گراش باشند.

در کنار خبرنگاران گریشنا که در شهر حضور دارند. شما هم می‌توانید با ابزارهای گوناگون ارتباطی خبر، عکس، صدا و فیلم‌های مراسم عاشورا و ایام محرم را برای گریشنا ارسال کنند. در بخش تماس با ما (+) و پایان همین خبر راه‌‌های ارتباط با گریشنا معرفی شده است. بهترین روش ارسال از طریق whatapp و Wechat به شماره ۰۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰ و یا ارسال به ایمیل gerishna@gmail.com است.

دوستانی که علاقه‌مند به همکاری جدی‌تر هستند نیز می‌تواند با ما تماس بگیرند تا در این روز به عنوان خبرنگار افتخاری گریشنا همراه عزاداران حسینی باشند.

دبیران خبر گریشنا در تمامی روز عاشورا در دفتر نشریه افسانه واقع در خیابان امام، نزدیک سه راه درمانگاه، روبه‌روی بانک صادرات، طبقه زیرزمین ساختمان جابری حضور دارند. اگر امکان ارسال الکترونیکی خبرهای خود را ندارید می‌توانید یادگارها، نوشته‌ها و عکس‌‌های خود را از این روز مستقیما به دفتر نشریه تحویل دارند.

تلفن دفتر: ۲۲۲۹۷۰-۷۸۲-۹۸+

تلفن بخش خبری: ۲۲۳۲۰۸۵-۷۸۲-۹۸+

پیامک: ۰۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰

google: در صفحه رسمی سایت گریشنا http://www.google.com/+gerishna خبرهای سایت منتشر می‌شود. کاربر gerishna نیز در گوگل‌پلاس حضور دارد.

Facebook: در صفحه رسمی سایت گریشنا https://www.facebook.com/gerishna خبرهای مربوط به گراش منتشر می‌شود. نام کاربری gerishna.gerash نیز متعلق به سایت گریشنا است.

Instagram: اکانت gerishna در اینستاگرام نیز حضور دارد با زدن #gerishna و #gerash می‌توانید عکس‌های خود را به گریشنا پیش‌نهاد دهید.

Twitter: این صفحه گریشنا در تویتر است: https://twitter.com/gerishna در توییت‌های خود با @gerishna می‌توانید گریشنا را با خبر کنید زدن هشتگ gerishna# و #gerash  هم ما را مطلع می‌کند.

Whatsup: با اضافه کردن شماره ۹۸۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰+ می‌توانید پیام‌های متنی، صوتی و عکس‌های خود را خود را برای گریشنا ارسال کنید. همین‌طور اگر گروهی خبری دارید اکانت گریشنا را به گروه خود اضافه کنید.

WeChat: کاربر gerishna را به ویچت خود اضافه کنید. خبرها و عکس‌های خود را می‌توانید برای این حساب کاربری ارسال کنید.

viber: از طریق اپلیکشن وایبر و تماس با شماره ۹۸۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰+ هم می‌توانید به گریشنا زنگ بزنید.

اچم‌نت: کاربر گریشنا را در اچم‌نت دنبال کنید.

در حال حاضر از طریق برنامه‌های کاربردی line و Chat On هم می‌توانید مطالب خود را بفرستید. اما همچنان مطمئن‌ترین راه این است که نظر، عکس یا نوشته خود را برای گریشنا ایمیل کنید.

در ارسال مطالب برای گریشنا لطفا نام و نام خانوادگی را ذکر کنید تا مطلب به نام خود شما منتشر شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top