بستن

حسنی: گزینه فرمانداری گراش نیستم

گریشنا: علی‌اصغر حسنی می‌گوید خبری که درباره‌ی احتمال انتصاب او به فرمانداری گراش مطرح شده است، شایعه‌ای است که هدف دیگری را دنبال می‌کند.

امروز سایت لادستان، یکی از سایت‌های خبری طیف اصول‌گرایان لار، در خبری با تیتر «علی‌اصغر حسنی فرماندار گراش می‌شود؟!» نوشت: «برابر شنیده‌ها، علی‌اصغر حسنی نماینده پیشین و البته پر سر و صدای لارستان، خنج و گراش و عضو فعلی شورای اسلامی شهر گراش به عنوان یکی از گزینه‌های فرمانداری گراش مطرح شده است!» این سایت بدون این که نامی از منبع خبر و نویسنده‌ی خبر ببرد، اضافه کرد: «این خبر که البته در نگاه اول کمی عجیب است، اما آنچنان هم بعید نبوده و گویا پیشنهادهایی نیز در این زمینه برای انتصاب این چهره که خود را اصولگرا می‌نامید؛ به مجموعه استانداری فارس رسیده و حتی برخی شنیده‌ها حکایت از ترتیب یافتن یک ملاقات نیز داشته است!»

اما در گفتگو با خبرنگار گریشنا، حسنی این شایعه را کاملا تکذیب کرد: «نه پیشنهادی از طرف گراش مطرح شده است، و نه من تصمیمی در این مورد گرفته‌ام. من به خاطر مردم در شورا حضور یافته‌ام، و از همین‌جا به مردم خدمت می‌کنم.» البته هفته گذشته گروهی از اعضای شورای شهر گراش دیداری با نزدیکان استاندار داشتند که می‌تواند منشا این خبر باشد. در این دیدار در مورد گزینه‌های فرمانداری گراش نیز صحبت شده است.

حسنی اعتقاد دارد مطرح شدن این شایعه در فضای کنونی هدف دیگری را دنبال می‌کند که او فعلا نمی‌خواهد درباره‌اش نظری بدهد.

این هدف شاید همان چیزی است که در واقع در بخش دوم خبر لادستان به آن پرداخته شده است: «ماجرا وقتی جالب‌تر می شود که بدانیم بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی، حسنی برای دور آینده انتخابات مجلس دور خیز نکرده و استراتژی وی یا به تعبیر بهتر استراتژی اهالی شهرستان گراش برای انتخابات مجلس در سال ۹۴ بر خلاف انتخابات‌های گذشته مجلس شورای اسلامی بر عدم معرفی کاندیدا و حمایت از سیدشکراله زندوی محوریت یافته است.»

بدین ترتیب، به نظر می‌رسد هدف اصلی این سایت از این خبر بیشتر از این که اطلاع‌رسانی درباره‌ی فرماندار شدن حسنی باشد، مشخص شدن احتمال کاندیداتوری او برای مجلس در دوره بعد است. نکته‌ای که حسنی درباره‌اش صحبت نمی‌کند، اما بعید نیست که آن را مدنظر داشته باشد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top