بستن

نمایشگاه عکس عاشورایی در آبشار اندیشه

گریشنا: فرهنگسرای آبشار اندیشه و کانون روایت آفتاب امسال نمایشگاه عکس عاشورایی ویژه عکاسان گراش را برگزار می‌کنند.

بر اساس فراخوان نمایشگاه  این نمایشگاه نهم آذر ماه ۱۳۹۲ در نگارخانه فرهنگسرای آبشاراندیشه برپا خواهد شد. درکنار جمعی از عکاسان نیمه حرفه‌ای گراش  هیات برگزاری به منظور ایجاد فرصت برای نمایش آثار هنرمندان جوان تصمیم دارد بخشی از آثار این نمایشگاه را از طریق فراخوان عمومی دریافت کند.

این فراخوان رقابتی نیست و برگزیده یا جایزه نقدی ندارد. اما آثار به فروش گذاشته شده و تمامی عواید حاصل از فروش آثار برای ثبت کننده اثر خواهد بود. عکاسان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را با محوریت «نگاهی نو به آیین عزاداری در گراش» تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۲ به دبیرخانه نمایشگاه در دفتر فرهنگسرای آبشار اندیشه گراش واقع در بلوار رسالت، جنب آتش نشانی تحویل دهند البته هزینه چاپ عکس‌های برگزیده بر عهده صاحب اثر می باشد.

بر اساس مقررات نمایشگاه هر عکاس می‌تواند حداکثر ۷ عکس را به نمایشگاه ارسال کند. و محدودیتی از نظر تاریخ ثبت عکس وجود ندارد.  آثار می‌بایست کاملاً مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید، بدیهی است اعمال کراپ، تنظیمات روشنایی، اصلاح رنگ و کنتراست عکس‌ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد قابل قبول است.

عکس ها باید با وضوح dpi 300 در ابعاد ۳۰ در ۴۰  سانتی‌متر با فرمت jpg  و یا TIFF، همگی در قالب یک CD  تحویل دبیرخانه مسابقه شود و یا پست الکترونیکی دبیرخانه فرهنگسرای آبشاراندیشه به آدرس abshar.andishe@gmail.com ارسال شود. شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بیشنر با شماره ۰۷۸۲۲۲۲۸۹۶۰ آبشار اندیشه تماس بگیرند.

۳۰ آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و نمایشگاه ۹ تا ۱۵ آذر ماه سال ۹۲ در فرهنگسرای آبشار اندیشه برگزار می‌شود. در کنار برگزاری نمایشگاه، آرشیوی از فعالیت چند ساله کانون فرهنگی، مذهبی روایت آفتاب، به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمونه‌ای از عکس‌های مسابقه عکاسی محرم سال‌های پیش را می‌توانید در فلیکر ببنید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top