بستن

چند خبر از دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی

گریشنا: سمیه رادمرد خبرنگار هفتسانه و دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی چند خبر از این دانشکده را برای گریشنا ارسال کرده است.

تحلیل غدیر برمبنای آیات و روایات

جمعه شب، سوم آبان ماه به مناسبت عید غدیر جشنی در دانشکده ی علوم و معارف قرآنی برگزار شد. مسئولین این برنامه دانشجویان ترم اول بودند. همه ی دانشجویان و اساتید دانشگاه و چند تن از همسایه ها در این جشن شرکت داشتند. سخنران نام آور (استاد دانشکده) واقعه ی غدیر را از طریق سه محور بر مبنای آیات تحلیل کرد. متن و شعری درباره ی غدیر توسط دانشجویان قرائت شد. در پایان مراسم مسابقه ای با ۴ شرکت کننده برگزار شد. در این مسابقه تعدادی سوال قرآنی از دانشجویان پرسیده شد و در آخر به برنده ی مسابقه مریم شاکری یک جلد قرآن اهدا شد.

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی در شب شعر غدیر

پنج شنبه شب دوم آبان ماه شب شعری از طرف آموزش و پرورش در سالن سراجی برگزار شد. شراره امیری، اطهر دریابر، زهرا احمدزاده و زهرا حداد زاده چهار شرکت کننده از دانشکده ی علوم قرآنی بودند که در این شب شعر شعرهای‌شان را خواندند. شعر سه نفر از آن ها با موضوع غدیر و یک نفر دیگر با موضوع امام زمان بود.

جلسه‌ی آموزش وظایف اجرایی حلقه‌ی صالحین

جمعه شب سوم آبان ماه سه نفر از سر حلقه ی صالحین دانشکده ی علوم قرآنی شراره امیری، زهزا احمدزاده و زکیه آهنگیان در پایگاه فاطمیه مسجد امام زین العابدین در جلسه‌ای شرکت کردند. این جلسه با حضور خواهران و برادران بسیجی و برای بیان اهداف طرح و آموزش وظایف اجرایی کلاس‌ها برگزار شد.

راه‌اندازی پایگاه بسیج در دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی

راه‌اندازی پایگاه بسیج در دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی توسط دانشجویان انجام شد. اعضای پایگاه بسیج یک فرمانده و یک جانشین فرمانده و دوازده نفر عضو هستند که برای انتخاب‌شان، روز سه شنبه هفتم آبان ماه انتخاباتی بین دانشجویان انجام گرفت و چهارده نفر از بین شرکت کنندگان انتخاب شدند.

2 نظر

  1. لطفا ازوضعیت علمی،فرهنگی رفاهی وتعداداساتید ودانشجویان دانشکده علوم قرآنی گراش گزارشی منتشرنمایید.وقتی ازمادرباره دانشکده علوم قرآنی گراش سوال پرسیده می شود هیچ خبری ازکم وکیف آن نداریم که ارایه کنیم.پیشنهادمی شود مسولین این دانشکده سایتی رابرای آن راه اندازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top