گریشنا: در دور اول و دوم  لیگ باشگاه‌های تنیس‌ روی میز فارس در گراش برگزار شد.

13920810 Ping Pong 13

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میزی گراش دور اول و دوم مسابقات گروه دوم لیگ قهرمانی تنیس روی میز باشگاه‌های استان فارس جمعه ۱۰ آبان‌ماه در سالن اخصاصی تنیس روی میز گراش برگزار شد. در دور اول این مسابقات تیم ستاره آبی گراش با ترکیب عبدالهادی موغلی،سجاد حسینی و حمیدرضا موغلی به مربیگری مرتضی موغلی به میدان رفته بود توانست با اقتدار کامل تیم مرکز جنوب فسا که از مسعود عطروش بازیکن با سابقه شیراز بهره می برد را شکست دهد.

در دیگر بازی این دور از مسابقات تیم حفاری صحرا کشت گراش که بازیکن اول خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و  بازیکن دوم خود را نیز هفته گذشته به دلیل مرگ مغزی از دست داده بود در مقابل هیات پینگ پنگ کازرون ۳ – ۱ شکست را پذیرا شد.

در دور دوم مسابقات تیم حفاری صحرا کشت گراش به مصاف مرکز پینگ پنگ جنوب فسا رفت که سه بر صفر شکست خورد تا در جایگاه چهارم گروه دوم مسابقات قرار گیرد. ستاره آبی در این دور استراحت داشت و بازی هیات کازرون و شهرداری سعادت‌شهر نیز به تعویق افتاد. تا اینجاری کار ستاره آبی با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است.

دور سوم مسابقات یکم آذرماه در شیراز و دور چهارم و پنجم نیز ۱۵ آذر در شیراز برگزار می‌شود. تیم‌های برتر هر گروه به دور نهایی صعود می‌کند. و تیم‌های دوم و سوم هر گروه به صورت ضربدری در برابر هم قرار می‌گیرند. مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه های استان فارس تا دی ماه ادامه دارد.  (گروه‌بندی مسابقات)

مرتضی موغلی رییس هیات تنیس‌روی میز می‌گوید: «تیم‌های نوجوانان و نونهالان گراش هم در لیگ کشوری حضور دارند. با توجه به هزینه زیاد شرکت در مسابقات و برگزاری بازی‌ها در ارومیه به احتمال زیاد در مسابقات کشوری شرکت نکنیم.»