بستن

جمعه پاک در تنگ آب

گریشنا: در یک حرکت عمومی محدوده تنگ آب گراش پاکسازی می‌شود.

به گزارش حجت عابدی در ویژه برنامه پاکسازی مراکز طبیعت‌گردی، گردشگری و حواشی جاده‌ها، با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه دهم آبان ۱۳۹۲ منطقه گردشگری و تفرجگاه سد تنگ آب گراش پاک سازی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت ۸ صبح روبه‌روی اداره آموزش و پرورش حضور یابند.

 قاسم فرسوده کارشناس سیاسی و انتظامی فرمانداری گراش در این باره گفت: بنا به دستور استاندار فارس با توجه و اهمیت حفظ محیط زیست و پراکندگی زباله در حواشی جاده‌ها و مراکز گردشگری طبیعی، این حرکت آغاز شده است.

وی خاطر نشان ساخت: بدون تردید حفظ و حراست از محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، یک وظیفه خطیر و حساس همگانی است.

قاسم فرسوده با اشاره به این مطلب که استمرار این اقدام های زیست محیطی می تواند الگوی مناسبی برای سالم سازی محیط زندگی ما باشد، تصریح کرد: این حرکت نمادین، برای آشنا نمودن تمامی شهروندان به وظایف متقابل خود نسبت به محیط زیست انجام می شود که می تواند اقدامی فرهنگی در جهت کاهش آلودگی محیط زندگی مردم باشد.

وی با بیان اینکه هوای پاک، محیطی عاری از زباله و محیط زیستی سالم حق همه انسان ها است، اظهار داشت: فرهنگ مراقبت از محیط زیست باید از کودکی به افراد آموزش داده شود تا این فرهنگ در وجود آنان نهادینه گردد.

در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پاکسازی تفرجگاه سد تنگ آب  گراش که با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، مقرر گردید علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه روز جمعه ساعت ۸ صبح روبروی مدیریت آموزش و پرورش گراش تجمع کنند. این مراسم که با حضور تشکل های مردمی، بسیج ، دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان ادارات دولتی برگزار می شود، وسایل ایاب و ذهاب نیز  جهت شرکت کنندگان فراهم است . 

پاکسازی تنگ‌آب در هفته محیط زیست- سال ۱۳۹۰

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

4 نظر

  1. خیلی کار جالب هست
    فرمانداری و اموزش پرورش و حفاظت محیط زیست میتونند دست به دست هم بدن که تعلیم حفاظت از محیط زیست رو در مدرسه ابتدای به دانش اموزان اموزش بدن چون بچه های مدرسه ابتدای از کلاس اول تا پنجم در اموختن و حفظ کردن هر چیزی که به انها اموزش میدن هستن. بعد اگر فرمانداری و حفاظت محیط زیست و شهرداری سطل زباله طراحی کنند که مردم با دیدن سطل زباله در طبیعت بزارند تا مردم تشویق بشن تا اشغال در سطع طبیعت نریزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top