بستن

آقای گل لیگ دسته سه، شش ماه خانه‌نشین شد

گریشنا: بازی شهرداری بم می‌توانست رویایی‌ترین روز سعید چترآبگون باشد او در یک بازی چهار گل به ثمر رساند. اما زمانی که چترآبگون با گذشتن از دروازه‌بان شهرداری در آستانه زدن پنجمین گل خود در این بازی بود با خطای خشن مدافع حریف بر زمین افتاد تا آه از نهاد نیمکت هلال‌احمر و تماشاگران روی سکوها بلند شود. نگاه‌ها بیش از این که به نتیجه پنالتی باشد به سمت آمبولانسی بود که آقای گل لیگ دسته سوم را به سمت بیمارستان می‌برد. داور به یک کارت زرد اکتفا کرد، پنالتی گل نشد و هر چند هلال‌احمر با نتیجه ۷-۲ پیروز شد اما شیرینی این پیروزی از دهن افتاد. امسال دیگر خبری از شماره هفت سرخپوشان نیست.

به گزارش حجت عابدی سه‌شنبه ۲۳ مهرماه چترآبگون زیر تیغ جراحی دکتر کاظمی رفت. قاسم فرسوده مدیرعامل باشگاه هلال‌احمر می‌گوید: برای عمل جراحی با شیراز نیز هماهنگ شد ولی به دلیل مساعد بودن وضعیت بیمارستان گراش عمل جراحی در گراش صورت گرفت.

فرسوده گفت این اتفاق باعث ناراحتی بازیکنان و اعضای تیم شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد بهبودی حال سعید باشیم. فرسوده از خانواده چترآبگون به خاطر پیگیری موضوع تشکر کرد.

دکتر کاظمی از جراحی مصدومیت قوزک پای راست سعید چترآبگون ابراز رضایت کرد. در این عمل پلاتینی در محل شکستگی قوزک پا قرار گرفت. به گفته فرسوده این مصدومیت حداقل شش ماه سعید چترآبگون را از میدان دور می‌کند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. امیدوارم این بازیکن محبوب شهر زودتر بهبود پیدا کنند.
    اما همچنان برای من این سوال مطرح است که چرا بازیکنان فوتبال، مصدومیت‌هایشان از ورزش‌های دیگر بیشتر است؟

  2. بنده به عنوان یکی از بازیکنان تیم شهرداری بم برای این بازیکن خوب و خوش اخلاق تیم هلال احمر گراش ارزوی سلامتی میکنم
    امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگرده…
    واقعا مصدومیت سختی بود…

  3. همین خبر را ذخیره می کنم تا بعدها سندی بر حرفم باشد. از همین آقای فرسوده بپرسید چند بازیکن مصدومی داشته؟ چند نفر به خاطر ایشان و تیمش صدمه دیده اند؟ و الان ایشان اصلا یادشان هم نیست. تا به کسی نیاز دارند سراغش می روند وقتی به درد نمی خورد فراموش می شوند. معرفت ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top