بستن

مرسولات پستی در فداغ به مقصد نمی‌رسد

گریشنا: به مدت یک هفته مرسولات پستی فداغ از گراش به این بخش ارسال و توزیع نخواهد شد. رییس اداره پست مشکل را از نمایندگی می‌داند و مسئول نمایندگی مشکلات موجود و توهین به عنوان دلیل بیان می‌کند.

با پیام یکی از خوانندگان گریشنا در مورد مشکلات توزیع مرسولات پستی، خبرنگار گریشنا پیگیر این موضوع شد. آشفته رئیس اداره پست گراش می‌گوید:« به دلیل کم‌کاری نمایندگی اداره‌ی پست در فداغ که مسئولیت آن را در حال حاضر خانم رستگار بر‌عهده دارد مرسولات پستی به این شهر ارسال نمی‌شود.» او با اشاره به توزیع نامناسب مرسولات پستی در این شهر می‌گوید: «وظیفه‌ی پست، رساندن مرسولات پستی تا منزل گیرنده است ولی در فداغ مردم برای گرفتن تمام نامه‌ها و قبض‌های دولتی و …. خود به نمایندگی مراجعه می‌کنند و به صورت حضوری مرسولات پستی خود را دریافت می‌کنند و تا به حال چند نفر از اهالی این شهر و حتی از روستای لب‌اشکن و حسین‌آباد با اداره‌ی پست گراش تماس گرفته‌اند و از این وضعیت شاکی بوده‌اند.

آشفته در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد که به دنبال راه‌اندازی نمایندگی جدید در این شهر است و روند اداری آن طی شده و تا آخر این هفته بعد از رسیدن قرارداد نمایندگی از شیراز این مشکل تا پایان هفته بدون شک حل خواهد شد.

در طی تماس تلفنی که با خانم رستگار در فداغ داشتیم برادر او پاسخگوی گریشنا بود او می‌گوید:« با بودجه‌ی کمی که برای ارسال و پخش مرسولات از اداره‌‌ی پست به ما تعلق می‌گیرد هیچ کس حاضر به همکاری با ما در پخش مرسولات پستی نیست و چند بار که مرسولات فرستاده شد ما مجبور به دادن هزینه‌ای از جیب شدیم و به ضرر ما تمام شد، کمبود امکانات در این شهر توجه بیشتری را از جانب مسئولین می‌طلبد.»

رستگار در ادامه می‌گوید:« مشکلاتی که با محمودی مسئول اداره آبفا در فداغ داشتیم هم مزیت بر علت شد آن‌ها به پوشه‌های ارسالی ما ایراد می‌گرفتند و ما برای حل این مشکل مجبور شدیم از مردم بخواهیم خودشان پوشه بیاورند و این باعث نارضایتی آن‌ها می‌شد.»

او بیان می‌کند که برای حل این مساله نامه‌نگاری‌های با استان داشته‌اند و در انتظار نتیجه‌ی آن هستند.

همچنین رستگار مدعی است که آشفته دو بار به خواهر او در زمینه‌ی کاری توهین کرده است و درصدد است تا این مورد را از راه قضایی پیگیری کند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. با سلام.
    بنده به نوبه خود از زحمات خانم و اقای رستگاردر پست بانک تشکر میکنم.
    البته این که مرسولات تا درب منزل فرستاده نمیشود صحیح است و مهمترین دلیل ان هم همانطور که خود عزیزان گفتند شاید کم بودن بودجه مربوطه باشد. اما نباید منکر زحمات و تلاشهای ایشان در جهت رفاه حال همشهریان عزیز فداغی بود.
    امیدوارم مسائل بوجود امده هرچه سریعتر رفع شود. مسئولین عزیز شهرستان هم میبایست حساسیت و اهمیت موضوع را درک کنند و البته با شناخت خوبی که از عزیزان رستگار دارند مطمئنا به این نتیجه خواهند رسید که ایشان بهترین و معتمد ترین افراد جهت انجام این مهم خواهند بود.

  2. درسته که ارسالاتی پستی در فداغ به درب منازل فرستاده نمی شود ولی گفته های اقای رستگار در این مورد به جا ومنطقی است واقای اشفته حق توهین به خانم رستگار نداشته واین کار دور از شان ایشان می باشد و…..
    اینکه گراشی ها دارند از فداغیها سواستفاده می کننداز اقای حسنی بگیر که با رای مردم فداغ سو استفاده کرد ورفت به مجلس کاری برای فداغ نکرد بگیر تا همین قضییه چند مدت اخیر که منابع طبیعی گراش زمین های کشاورزی مردم فداغ رو به بنیاد مسکن گراش  فروخته بود همه و همه گراشی ها دارند از فداغی ها سو استفاده می کنند  و حالا نوبت اداره پست گراش رسیده که از پست بانک فداغ باج بگیره واقعا این دیگه شاهکار گراشیا نوبره

  3. بسم الله الرحمن الرحیم
    عید اکمال رسالت نبوی و ولایت علوی مبارک باد
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین علی علیه السلام و علی اولاده المعصومین
    سلام و تبریک عید ولایت به همشهریان صبور و عزیزم
    سلام و عرض تبریک به مدیران محترم همه سایتها و رسانه های خبری شهرستان گراش
    سلام و تبریک هم خدمت برادر زحمتکش و پر تلاش جناب رستگار عرض مینمایم
    قطعا بروز مسایلی که رنگ و بوی اختلاف داشته باشد مورد تایید هیچکس خصوصا مدیران . برادران محترم و مشترکین سایتهای گریشنا فداغ و فداغ نیوز و دیگر رسانه ها و شخص جناب رستگار که خودشان نماینده مردم هستند و نیز خواهر مکرمه ایشان نبوده و نیست . نه حقیر و نه دیگران از اهانتی که به خواهر محترمه رستگار وارد شده مطلع نیستیم و از وضعیت بوجود آمده و فضای نا هنجار اجتماعی و رسانه ای آن بسیار متاسفیم . برادر عزیز جناب رستگار و دیگر برادرانی که در مقام حمایت و دفاع از ایشان برآمده اند توجه داشته باشند عنوان و بروز اختلافات هر چند خصوصی و یا عمومی باشد در محیط رسانه جمعی حتی اگر هم آن رسانه ها محلی باشند جز اینکه به تشدید و تشکیک آن بیفزاید نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت . زیرا غیر مطلعین با قضاوت نابجا و مترصدان فرصت با عنوان اسامی جعلی و با بکار بردن الفاظ نابجا موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نموده و موجب تضییع حق محقان حقیقی میشوند .
    اینجانب از جناب رستگار و خواهر مکرمه ایشان خانم رستگار در خواست دارم در صورتی که توهین وارد شده بر ایشان قابل به عفو و گذشت باشد که اینشاالله هست . از حقی که به توهین کننده دارند حسب فرمایش خالق و پرودگار عالمیان در آیه کریمه قرآن کریم ” والکاظمین الغیظ والعافین عن الناس والله یحب المحسنین ” و همچنین ببرکت عید سعید غدیر خم ونیز وجود مبارک مولای عالمیان امیرالمومنین صلوات الله و سلامه علیه که در آستانه و شب ولایت وجود مبارکش قرار داریم آن را عفو نموده و ببخشندو خود و خلق را در آستانه عید غدیر که ملک و ملکوت خوشحالند را خوشحال نمایند که اینکار نزد پروردگار پسندیده تر است تا اینکه در مقام انتقام بر آمده و حق خود را بگیرند
    اگر هم صلاح میدانند موضوع را دنبال نمایند تمنا دارم از طریق مراجع ذیصلاح امر واقع شده را پیگیری و از ادامه بحث در این محیط جدا خودداری نمایند .
    اماامیوارم عفو و بخشش نمایند و بر تنشهای ناشی از بروز اختلافات پایان دهند : اینشاالله
    از برادران عزیزم مدیران سایتهای صدرالاشاره که خود منادیان وحدت و امنیت جامعه ما هستند هم تمنا دارم گلایه های خود را که ناشی از توقعات متقابل است در محیطی آرام تر و حتی المقدور به ایمیل شخصی و بدور از دیدگاه مشترکین بیان و به سمع و نظر همدیگر برسانند وخدای نا خواسته در چنین محیط حساسی همدیکر را به عدم انجام رسالت و عدم کفایت و……. متهم ننمایند.
    امیدواریم خدای متعال عید ولایت و امامت را بر همگان مبارک گرداندو همه ما را از زمره شیعیان واقعی حضرت امیر المومنین بگرداند و ما را مشمول شفاعت آن امام همام و حضرتش قرار دهد ( الهی آمین )
    ولایت علی ابن ابیطالب حصنی . فمن دخل حصنی امن من عذابی َ
    با احترام : علی اصغر خاکبیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top