بستن

چراغ مهر در دستان حاج امان‌الله وقارفرد

گریشنا: آیین چراغ مهر ماه، این بار با حضور امان الله وقارفرد معتمد و خیر پیشکسوت شهر روز سه‎شنبه، سی‌ام مهر ماه روشن خواهد شد.

در این برنامه برای تقدیر و بزرگداشت از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر به بهانه‌ی ماه تولدشان مراسم جشنی از طرف تحریریه‌ی هفتسانه و موسسه‌ی هفت برکه برگزار می‌شود. دکتر مرتضی فتحی مهمان آیین چراغ ماه قبل بود. (خبر در گریشنا)

امان الله وقارفرد متولد یکم مهر ماه ۱۳۱۲ شبیه ماه تولدش مرد مهر است و خوش برخورد و خوش خلق که سال‌های زیادی است مردم شهر با دست‌ها و نیت خیر او آشنا هستند و همین خصلت‌ها است که از او فردی معتمد برای اهالی شهر ساخته است.

او از سال تاسیس شورای حل اختلاف به مدت هشت سال در این شورا به مردم خدمت کرد و بعد از استعفایش باز هم از فعالیت‌هایش کم نشد و مورد رجوع مردم بود تا به صورت داوطلبانه میانجی‌گر اختلاف‌ و درگیری‌ها باشد و با ریش سفیدی‌اش مسائل را ختم به خیر کند.

حاج امان‌الله عضو هیئت‌های امنا‌ بیمارستان، دانشگاه علوم پزشکی، مدرسه‌ی علمیه‌ی برادران و خواهران،حسینیه‌ی ولی عصر(عج) و بیت‌الزهرا و صندوق‌قرض‌الحسنه است و بانی خیر مسجد سیدالشهدا که سال ۱۳۵۵ ساخت آن شروع شد و قبل از انقلاب به پایان رسید.

امان الله وقارفرد شش فرزند به نام‌های قاسم علی، احمد، حمید،حسین، مجید، معصومه، فاطمه از همسر اولش دارد و بعد از فوت او، طلعت علی‌پور همسر دوم او شد. علی‌پور نیز به عنوان یک فعال فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در حسینیه ابوالفضل(ع) مشغول است و ثمره‌ی ازدواج آن‌ها دختری ۵ساله به اسم فاطمه.

کسانی که می‌خواهند در این جشن تولد و مراسم تقدیر که سه‌شنبه شب ساعت ۷‌ونیم در موسسه‌ی هفت برکه برگزار می‌شود با ما همراه باشند برای هماهنگی می‌توانند با ۲۲۲۹۹۷۰ شماره‌ تلفن موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه تماس بگیرند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. سلام
    اقای وقارفرد عضو هیات امنای بخشداری در سال های پیش هم بودند.
    از اقای حاج زینل خواجه زاده هم برای حضور در این مراسم دعوت کنید. این دو نفر دوست شیرین همدیگه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top