بستن

کارشناسان دامپزشکی به مدارس می‌روند

گریشنا: از روز شنبه بیست‌و هفتم مهر ماه کلاس‌های آموزشی مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و طریقه‌ی استفاده از فرآورده‌های دامی توسط شبکه‌ی دام‌پزشکی گراش در مدارس برگزار می‌شود.

کریمی‌فرد فرماندار شهرستان گراش روز چهاردهم مهر در مراسم تجلیل از فعالان عرصه‌ی دامپزشکی پیشنهاد اجرای این طرح را داده بود.

حجت‌الله شادمهر کارشناس دام‌پزشکی و روابط عمومی شبکه دام‌پزشکی می‌گوید:«  هدف این طرح بالا بردن سطح معلومات و آگاهی، آموزش گسترده در مورد بیماری‌ها‌ی مشترک بین انسان و دام مانند تب مالت و سیاه زخم و … و اقدامات بازدارنده در این زمینه و همچنین طریقه‌ی استفاده از فرآورده‌های دامی و تامین سلامت شهروندان است» او در ادامه می‌گوید:« این کلاس‌ها قبلا فقط در روستا‌ها برگزار می‌شد اما قرار بر این شد تا طیف گسترده‌تری از مردم را برای آموزش نکات بهداشتی زیر پوشش قرار دهیم و با هماهنگی با آموزش و پرورش برگزاری این کلاس‌ها در زنگ‌های پرورشی یا صف صبحگاهی توسط چند نفر از کارکنان شبکه بهداشت در طول سال عملی می‌شود.»

حجت‌الله شادمهر و عابدین بلوچی ناظر بهداشتی کشتارگاه شهرستان گراش کار آموزش در مدارس را بر عهده خواهند داشت.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. کاش فرماندار یک فکری به حال محیط زیست میکرد و کارشناسهای محیط زیست رو برای اگاه کردن جوان ها از محیط زیست به مدارس میفرستادن محیط زیست ایران روز به روز داره به لبه نابودی نزدیک تر میشه و الزامی هست که مردم رو اگاه کرد و جلوگری کرد از تخریب محیط زیست و نابودی حیات وحش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top