بستن

هفت شاخه گل هلال‌احمر به هواداران

گریشنا: هلال احمر گراش در غیاب چند بازیکن اصلی خود از جمله مهدی شمسی که در بازی قبل مصدوم به مصاف شهرداری بم تیم یک امتیازی این گروه رفت. این بازی ابتدا قرار بود سه‌شنبه برگزار شود اما به دلیل تداخل با دعای عرفه به پیش‌نهاد تیم هلال احمر بازی ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ خرداد در ورزشگاه شهدا آغاز شد.

هلال‌احمر ۷- ۲ شهرداری بم

گل اول هلال‌احمر به گزارش سید علی مجلسی بازی با حملات تیم هلال احمر آغاز شد و این تیم خیلی زود توسط آرش فتحی به گل رسید. بعد از گل هلال‌احمر بازی به تعادل رسید و بیشتر در میانه زمین ادامه داشت. شهرداری بم با آفساید‌گری به دنبال مهار بازیکنان تیم حریف است این مساله می‌تواند موقعیت‌های خوبی را در اختیار مهاجمان سرعتی هلال‌احمر قرار دهد.

گل اول شهرداری بم: در دقیقه ۲۵ روی عدم هماهنگی دفاع‌ها با یک ضربه از گوشه محوطه جریمه گل تساوی را دریافت کرد. محمدرضا محمدآبادی گل شهرداری بم را به ثمر رساند. به نظر می‌رسد در غیاب مهدی شمسی دو دفاع جوان این تیم هماهنگی زیادی ندارند. این عدم هماهنگی صدای فرسوده مدیر باشگاه را در آورده است. تماشاگران انتظار بازی بهتری دارند.

دقیقه ۲۹: هلال‌احمر یک ضربه ایستگاهی را به دست آورد اما این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۳۲: یک صحنه مشکوک در محوطه جریم بم رخ داد. بازیکنان هلال احمر اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور از کنار این صحنه گذشت.

گل دوم هلال احمر: در دقیقه ۳۴ سعید چترآبگون گل دو هلال احمر را به ثمر رساند. در یک فرار از سمت راست محمد جواد آذرآیین توانست موقعیتی را برای خود خلق کند. شوت او را دروازه‌بان حریف دفع کرد اما در بازگشت سعید چترآبگون با ضربه سر توپ را در دروازه جای داد.

گل سوم هلال‌احمر: دردقیقه ۳۶ در شلوغی جلو محوطه جریمه تیم شهرداری محمد جواد آذرایین گل سوم را هم به ثمر رساند. در این دقایق هلال‌احمر بازی را به کناره‌ها کشاند و با استفاده از سرعت هافبک‌های خود توانست دو گل را به ثمر رساند. تمرکز مدافعان بم در مرکز این موقعیت را در اختیار گوش‌های هلال احمر قرار داد.

دقیقه ۴۰: با به ثمر رسیدن گل سوم تماشاگران هم تشویق‌های خود را آغاز کردند.

دقیقه ۴۰: محمد جواد آذرآیین می‌توانست گل چهارم را به ثمر برساند که ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۴۴: تیم هلال احمر سعی می‌کند بازی را در اختیار بگیرد تا نیمه اول به پایان برسد. یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام شد.

دقیقه ۴۵: هلال‌احمر می‌توانست در یک ضد حمله صاحب موقعیت شود ولی با خطای انجام شده بازیکن تیم شهرداری کارت زرد گرفت. بازی در نیمه اول با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم

۴۶: نیمه دوم ساعت ۱۶:۲۱ دقیقه آغاز شد. در ابتدا نیمه دوم بازی سردی را شاهد هستیم. با توجه به نتیجه نیمه اول دو تیم برنامه‌ای برای ادامه بازی ندارند.

۵۱: تیم هلال‌احمر سعی دارد کنترل بازی را به دست بگیرد و محمدجواد آذربادگان مربی این تیم در کنار زمین مشغول راهنمایی بازیکنان است.

۵۷- گل چهارم هلال‌احمر: گل چهارم هلال احمر به ثمر رسید. روی یک کرنر و سانتر محمد جواد آذرآیین، در شلوغی محوطه جریمه سعید چترآبگون گل چهارم را به ثمر رساند.

۶۳- گل پنجم هلال‌احمر: گل پنجم هلال‌احمر را نیز سعید چترآبگون زد.

۷۰- گل ششم هلال‌احمر:  روی پاس خوب گنجی، سعید چترآبگون از میانه میدان فرار کرد و گل ششم تیم و گل چهارم خود را به ثمر رساند.

۷۵: با وجود نتیجه شش بر یک تیم هلال‌احمر در شرایط حمله با نفرات زیاد حمله می‌کند و هافیک‌های این تیم نیز به محوطه حریف نزدیک می‌شوند. این شرایط و فاصله زیاد بین مدافعان و هافیک‌های تیم شهرداری بم شرایط خوبی را برای هلال‌احمر به وجود آورده است.

 ۷۹: در تعویض سوم تیم هلال‌احمر، حمید رحیمی به جای ارش فتحی زننده گل اول بازی به میدان آمد.

۸۳- گل دوم شهرداری بم: در حالی که بازی آرام بود. تیم شهرداری با یک پاس از جناح چپ هلال احمر صاحب موقعیت شد و محمدرضا محمدآبادی بازیکن شماره ۲۵ این تیم گل دوم تیم‌اش را به ثمر رساند.

۸۸- کارت زرد، پنالتی و مصدومیتمدافع شهرداری با خطای روی سعید چترآبگون کارت زرد گرفت. اما محمد جواد آذرآیین در دو مرحله نتوانست پنالتی را گل کند.

۹۰+۲- گل هفتم هلال‌احمر: محمدرضا روزبه کاپیتان امروز هلال احمر روی یک موقعیت تک‌به تک گل هفتم را زد.

۹۰+۵: بازی با نتیجه ۷-۲ به پایان رسید. قاسم فرسوده مدیر باشگاه در اواخر بازی به دلیل همراهی سعید چترآبگون در ورزشگاه حضور نداشت.

نتایج تیم هلال احمر گراش تاکنون:

هفته اول: هلال احمر گراش ۲- شهرداری نوین بندرعباس ۱ (+) گل: سعید چترآبگون و محمدرضا روزبه

هفته دوم: استقلال نوین فرست بیرجند ۰- هلال احمر گراش ۰ (+)

هفته سوم: استراحت

هفته چهارم: هلال‌احمر ۲- ذوب‌آهن نوین اصفهان ۱ (+) گل: سعید چترآبگون و محمدجواد آذرآیین

هفته پنجم: پتوی لاله اصفهان ۳- هلال احمر گراش ۰ (+)

هفته ششم: هلال‌احمر گراش ۷- شهرداری بم ۲ (+) گل: سعید چترآبگون (۴ گل)، آرش فتحی، محمدجواد آذرآیین و محمدرضا روزبه

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top