بستن

پستچی‌ها صد هزار نامه رساندند

گریشنا: پستچی‌های گراش در یک سال گذشته صد هزار نامه را رسانده‌اند. این البته به جز فعالیت‌های برون‌سپاری شده ادارت دیگر مانند قبض‌های آب و برق و اظهارنامه مالیاتی و ثبت‌نام کنکور است.

امسال ۱۷ مهرماه روز جهانی پست با دیدار گروه‌های مردمی از جمله فرماندار گراش و کودکان مهدکودک شکوفه‌های هلال احمر از اداره پست همراه شد. فرماندار در دیدار از اداره پست با بیان اینکه کمترین شکایات مردمی در کشور از پرسنل و کارکنان اداره پست است، گفت: کارکنان پست، امین، امانتدار و خدمتگزار مردم هستند. باید در بحث پست و ارسال و دریافت مرسولات،کیفیت‏بخشی به کار بیش از دیگر مسائل مورد توجه باشد تا رضایت مردم نسبت به پست بیش از گذشته افزایش پیدا کند. (خبر در گریشنا)

شکرالله آشفته به مناسبت روز جهانی پست گزارشی از عملکرد یکساله خود و همکاران‌اش منتشر کرده است. بر اساس این گزارش در یک سال گذشته بیش از صد هزار نامه و بسته پستی در شهر گراش پخش شده است. از مهرماه ۱۳۹۱ تا مهرماه ۱۳۹۲ تعداد ۴۵۸۶۶ بسته پستی عادی و ۴۲۴۵۴ بسته پست پیشتاز  را اداره پست گراش به دست مردم رسانده‌ است. ۵۶۳۵ بسته پستی پیشتاز و عادی نیز در بخش‌های دیگر شهرستان توزیع شده است.

بر اساس این گزارش، اداره پست گراش در سال ۹۲ در میان ۲۹ شهرستان استان فارس در رده نخست جدول تحقق سرانه درآمد پستی قرار دارد. فعالسازی دفاتر پستی روستاهای آغصه، خلیلی و زینل‌آباد نیز از فعالیت‌های عمده اداره پست در سال گذشته بوده است.

یک سوال‌های مطرح از پست وضعیت کدپستی‌های شهرستان است. رییس اداره پست گراش در مورد وضعیت پلاک‌کوبی کدهای پستی شهرستان گفت: «پلاک‌کوبی در ارد، فداغ و آغصه به پایان رسیده است. در حال حاضر در روستای خلیلی  نیز کار تقریبا تمام است و کار در روستاهای دهستان فداغ به مناسبت روز جهانی پست آغاز شده است.»

آشفته در مورد کدپستی در گراش گفت: «سه‌شنبه ۱۶ مهر با شهردار در خصوص پلاک‌کوبی مناطق باقی‌مانده گراش جلسه داشتیم و تقریبا به توافق رسیدیم. مرحله بعد  شهرداری با پیمانکار قرارداد ببندد. پیمانکاری که معرفی کرده‌ایم گراشی است که پس از از آموزش یک هفته‌ای اداره کدگذاری استان، به صورت دایم در اداره پست گراش مستقر می‌شود و روزانه برای تخصیص کدپستی اقدام می‌شود.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. با عرض تبریک و ارزوی موفقیت بیشتر جناب اقای اشفته.واقعا یکی از بهترین و موفقترین ادارات گراش همین اداره پست هست.البته کار عجیبی هم انجام نمیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top