بعد از تصویب بودجه ۲.۷ میلیارد تومانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان اعلام شد بودجه سال جاری اعتبارات دو درصد نفت و گاز نیز ۳.۸ میلیارد است که باید توسط ادارات جذب شود. (خبر بودجه در گریشنا)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش (+) جلسه مهرماه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان به ریاست مهندس کریمی فرد فرماندار و با حضور دانشگر کارشناس معین شهرستان، مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار گراش بر همکاری همه ادارات در جهت ارائه خدمت به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم یک فرصت است که مسئولین باید از آن به خوبی استفاده کنند.

وی با تشریح چگونگی توزیع اعتبارات امسال در بخش های مختلف شهرستان گفت: سهم اعتبارات تخصیصی این شهرستان در مرحله اول توزیع اعتبارات استانی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بالغ ۲ میلیار ۷۵۰میلیون ۱۰۰ هزار تومان بوده است .

رئیس کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان خاطر نشان ساخت: در سال جاری از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز ۳ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان ۳۰۰ هزار تومان به شهرستان گراش اختصاص یافت.

مهندس کریمی فرد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: در جهت عملیاتی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری لازم است همه مدیران و کارکنان ادارات به صورت جدی و جهاد گونه در راستای عملیاتی نمودن این  رهنمودها در مسیر رشد، توسعه و پیشرفت منطقه کوشا باشند.

فرماندار گراش با تاکید بر اولویت بخشیدن به طرحهای نیمه تمام از مسئولین شهرستان خواست برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گراش با بیان اینکه هدف ما ارتقاء توسعه و پیشرفت متوازن در کل شهرستان است، تصریح کرد:در این راستا تلاش شده تا توسعه شهرستان گراش همه جانبه باشد و در کنار شهر‌، به روستا‌ها نیز توجه زیادی شده است، گرچه تا رفع محرومیت از این روستا‌ها راه زیادی در پیش است.

وی از دستگاههای اجرائی خواست در راستای جذب اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه ها تلاش کنند.

139207 Bojjeh Farmandari