بستن

جذب ۹۰ میلیارد تومان و پرواز مستقیم به سوریه در میلاد لارستان

میلاد لارستان در شماره ۶۷۸ خود کار بسیار جالبی کرده است. نقل قولی از یحیی صادقی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری فارس در جلسه شورای اداری لارستان به عنوان تیتر اصلی انتخاب کرده است؛ «لارستان از شهرستان‌های خاص کشور و استان فارس می‌باشد و همچون پدری بوده که فرزندان زیادی را صاحب خانه کرده که از او جدا شده‌اند.» در این جلسه شورای اداری از شمارش ۵۳ هزار خانوار در لارستان و جذب ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در شش ماه اخیر گفته شده است.

میلاد خبر از اخذ مجوز پرواز مستقیم به سوریه از فرودگاه لار را درج کرده که در صورت استقبال و تکمیل ظرفیت ۱۶۰ نفری آن از نیمه دوم دی آغاز خواهد شد. صفحه بباجی این شماره گزارشی دارد درباره برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا که با قلمی شیرین اختلاف قیمت‌های بازار و اینگونه نمایشگاه‌ها را بازگو کرده است. کلنگ‌زنی ساختمان پلیس راه لارستان-جهرم. برگزاری ویژه‌برنامه با شاعران غدیر و برگزاری کارگاه بیداری اسلامی در دانشکده پرستاری از دیگر خبرهای این شماره میلاد است.

آغاز ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی از سوم دی‌ماه تیتر اصلی میلاد لارستان در شماره ۶۷۹ است در جلسه شواری اداری لارستان امیری فرماندار لارستان با اظهار امیدواری از برگزاری انتخابات در فضایی سالم این انتخابات را عامل وحدت مردم منطقه عنوان کرده است. ۱۲ آذر، روز جهانی معلولان در دبیرستان استثنایی کوثر برگزار شده که میلاد خبر از بهره‌برداری از پروژه شبانه‌روزی استثنایی در مهرماه سال آینده داده است. تلاش برای ثبت ملی حمام حاج رئیس اوز نیز از دیگر خبرهای این شماره میلاد است. در صفحه اجتماعی جوک‌های پَ‌نه‌پَ را می‌توان خواند که برای کاربران گوگل ریدر تجدید خاطراتی شیرین است. صفحه بی‌بی این شماره با نفرین‌های مادرانه لاری خواندنی است و عکس‌های عاشورایی را هم در صفحه آخر می‌شود دید.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top