بستن

هلال احمر گراش میزبان ذوب آهن اصفهان

گریشنا: در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور جام آزادگان، تیم فوتبال هلال‌احمر گراش میزبان ذوب آهن نوین اصفهان می‌باشد.

این بازی روز سه‌شنبه ساعت ۳ بعد از ظهر در ورزشگاه شهدا برگزار می‌شود. تیم فوتبال هلال‌احمر که در هفته‌ی اول با نماینده‌ی هرمزگان پیروز شد. در هفته‌ی دوم در بیرجند مقابل تیم نوین‌نو‌فرست بیرجند متوقف شد و در هفته‌ی سوم با انصراف تیم خاوران بیرجند به دلیل مشکلات مالی تیم هلال‌احمر گراش با قرعه‌ی استراحت مواجه شد.

در حال حاضر تیم هلال‌احمر از دو بازی انجام داده چهار امتیاز کسب کرده است، و تیم فوتبال ذوب آهن که یکی از مدعیان صعود به دور بعد به شمار می‌رود با کسب شش امتیاز از دو بازی، در رده دوم قرار دارد.

در هفته‌ی بعد تیم فوتبال هلال‌احمر در اصفهان به مصاف تیم پتوی لاله اصفهان می‌رود.

قاسم فرسوده مدیرعامل تیم هلال احمر می‌گوید:« با توجه به این که این بازی‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و نماینده‌ی شهرمان به امتیاز آن نیاز دارد موفقیت در این بازی‌ها حمایت و تشویق تماشاگران و علاقه‌مندان و مسئولین را می‌طلبد و مسئولین شهرستان می‌توانند با حضور خود در ورزشگاه حمایت بیشتری از بازیکنان تیم داشته باشند.»

او می‌گوید:« با توجه به وضعیت جدول به نظر می‌رسد تیم‌هایی که پشتوانه مالی قوی‌تری دارند مثل مس نوین کرمان و عقاب تهران از شرایط بهتری بر‌خوردار هستند، این موضوع می‌رساند که اگر تیم مورد حمایت بیشتری قرار گیرد، می‌تواند نتایج بهتری به دست آورد.»

گزارش لحظه به لحظه‌ی این مسابقه را می‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت گریشنا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top