گریشنا: چهارشنبه سوم مهرماه نتایج آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد.

دانش‌آموزان هنرستانی از سوم مهرماه در سایت سازمان سنجش پیگیر نتیجه کنکور خود بودند. تا اینجای کار حداقل ۱۸ نفر از دانش آموزان گراشی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشکده‌های دولتی (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی– غیرانتفاعی) قبول شده‌اند.

بر اساس لیست ارسالی محمد ناصری و همچنین نتایج گردآوری شده توسط مجتبی اسدی که برای گریشنا ارسال شده است، رشته‌های کامپیوتر  بیشترین قبولی را در میان رشته‌های فنی و حرفه‌ای دارد.

در رشته‌ی کامپیوتر، فاطمه نبی‌زاده و فهیمه صادقی در دوره روزانه اقلید، زهرا رشیدی در شبانه اقلید و فاطمه رشیدی در دوره شبانه بندرعباس پذیرفته شده‌اند.

پنج داوطلب کامپیوتر نیز در دانشگاه‌های غیر انتفاعی پذیرفته شده‌اند. عبدالحمید یوسفی،صادق بیگ‌زاده و سامیه استوار در دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه جهرم، فاطمه روشن غیرانتفاعی بندرانزلی و خانم عظیمی در غیرانتفاعی تابناک لامرد.

مکانیکی‌ها نیز امسال حداقل ۷ نفر قبولی داشته‌اند، که سه تن از آنها یعنی سجاد قاسمی، رامین جعفری و علیرضا فتح‌پور در جهرم قبول شده‌اند. محمد جعفری روزانه بندرعباس، محسن ایاری در شبانه ممسنی، محمدرضا غیبی در بوشهر، فاضل سلمانی گراشی در بم قبول شده‌اند.

در رشته‌های دیگر هم هنرآموزان فنی و حرفه‌ای حضور داشتند. از جمله امیر دلخوش در دوره روزانه رشته کاردانی صنایع شیمیایی دانشگاه فنی حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر پذیرفته شده است.

سمیه احمدی در رشته مدیریت خانواده کاردانی شبانه تهران قبول شده است.

در رشته نقشه‌کشی معماری محمد امین وفایی‌فرد در دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا شیراز، سعید شمسی در دانشگاه استهبان و علی راهپیما در دانشگاه ساوه قبول شده‌اند.

علیرضا افشار نیز کاردانی ساختمان شیراز قبول شده است.

شما اگر از قبولی‌های هنرستانی خبری دارید برای تکمیل خبر به گریشنا ارسال کنید.

DSC05468